شاخص به رشد ۷۹۰ واحدی رسید

کدخبر: ۲۵۸۲۶۳
اقتصادنیوز: شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات سومین روز از دی ماه با رشد بیش از ۷۹۰ واحدی به پله ۱۵۷ هزار و ۴۸۴ واحدی رسید.
شاخص به رشد ۷۹۰ واحدی رسید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات سومین روز از دی ماه با رشد بیش از ۷۹۰ واحدی به پله ۱۵۷ هزار و ۴۸۴ واحدی صعود کرد.

در معاملات امروز تعداد ۲ هزار و ۱۸۹ سهم اوراق بهادار به ارزش ۵ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۹۷ ریال در بیش از ۱۳۰ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۲۲۹ واحد، شاخص بازار دوم ۲۲۲ واحد، شاخص بازار اول ۸۶۲ واحد، شاخص آزاد شناور ۱۳۲۹ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۱۱۰ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۷۸ واحد رشد را تجربه کرد.

نماد‌های پربیننده معاملات امروز فولاد مبارکه اصفهان، بانک ملت، بانک صادارت ایران، بانک تجارت، پالایش نفت اصفهان با روند صعودی و نماد سایپا بدون تغییر و نماد ماشین سازی اراک با روند نزولی به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با رشد بیش از ۸۹ واحدی به پله ۱۸۲۶ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۵۶۲ هزار و ۲۷۴ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲ و ۶۱۱ هزار و ۱۸۴ ریال در بیش ۹۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

در معاملات بازار فرابورس نماد‌های گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی غدیر با روند منفی و نماد‌های کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت، پتروشیمی زاگرس، سهامی ذوب آهن اصفهان، صنایع ماشین‌های اداری ایران با روند مثبت و نماد سنگ آهن گهر زمین بدون تغییر به کار خود پایان دادند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید