تکذیب قول وزیر برای برکناری رییس سازمان خصوصی سازی

کدخبر: ۲۵۸۴۰۵
اقتصاد نیوز: روابط عمومی سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: یک مقام آگاه در وزارت اقتصاد، ادعای یکی از نمایندگان مجلس را درباره قول وزیر برای برکناری رییس سازمان خصوصی سازی، رد کرد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم ، روابط عمومی سازمان خصوصی سازی گزارش داد، این مقام آگاه در وزارت امور اقتصادی و دارایی، اعلام کرد: در این زمینه وزیر اقتصاد با هیچ شخص حقیقی یا حقوقی صحبتی نداشته است.

وی که خواست نامش ذکر نشود تاکید کرد: احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس در مجلس به تازگی مدعی شده که دژپسند قول برکناری رییس سازمان خصوصی سازی را داده زیرا به ادعای این نماینده وی تخلفات زیادی در واگذاری بنگاه های دولتی داشته است.

این مقام آگاه چنین نقل قول هایی را ناشی از برداشت نادرست نمایندگان دانست و تاکید کرد: «اصولا سلباً یا ایجاباً در این زمینه صحبتی از سوی آقای دژپسند مطرح نشده است.»

میرعلی اشرف عبدالله پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی اوایل آذر ماه امسال گفته بود: با وجود اینکه بنگاه ها را بیش از قیمت پیش بینی شده می فروشیم اما همواره این سازمان را به ارزان فروشی متهم می کنند.

وی اظهار داشته بود: وقتی مزایده ای برگزار می شود افراد شرکت نمی کنند، یا اینکه شرکت می کنند اما قیمت پایین پیشنهاد می کنند و برنده نمی شوند؛ در چنین شرایطی وقتی فرد دیگری برنده می شود ادعا می کنند که به «ثمن بخس» به افراد نا اهل فروخته شده است.

پوری حسینی با بیان اینکه تمام کارهای سازمان خصوصی سازی مطابق قانون است، افزوده بود: تاکنون هر چه انجام دادیم براساس قانون بوده و غیر از این نیز از سازمان خصوصی انتظار نمی رود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید