جزئیات لایحه بودجه 98؛

رشد 32.5 درصدی سهم وزارت کار برای سال آینده

کدخبر: ۲۵۸۵۷۱
اقتصادنیوز؛ بودجه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای سال آینده با رشد ۳۲.۵ درصدی نسبت به بودجه سال جاری به ۴۳ هزار و ۱۶۸ میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.
رشد 32.5 درصدی سهم وزارت کار برای سال آینده

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر؛ در لایحه بودجه ۹۸ کل کشور، بودجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان و دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه برای سال آینده ۴۳ هزار و ۱۶۸ میلیارد و ۷۴۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پیش بینی شد.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های تابعه پس از وزارت آموزش و پرورش با بودجه ۴۵ هزار میلیارد تومانی، دارای بیشترین بودجه در بین دستگاه های اجرایی است.

بر اساس بررسی بودجه صندوق‌ها و سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بودجه صندوق بازنشستگی کشوری ۴۰ هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان، بودجه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ۵۸۶ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، بودجه ستاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۲ هزار و ۱۲ میلیارد و ۷۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و بودجه اتاق تعاون ایران نیز ۶ میلیارد و ۳۲ میلیون تومان پیش بینی شده است.

همچنین بودجه نگهداری مجموعه های تفریحی و ورزشی کارگران ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و بودجه کمک به موسسه آموزش عالی علمی کاربردی مهارت ۱۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان پیشنهاد شده است.

بر اساس این گزارش، مجموع بودجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های تابعه در سال ۹۷ به میزان ۳۲ هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان بود که در سال جاری با رشد ۳۲.۵ درصدی مواجه بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید