شاخص به ارتفاع ۱۶۳ هزار واحدی صعود کرد

کدخبر: ۲۶۱۲۹۶
اقتصادنیوز : شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات هجدهمین روز از دی ماه با رشد بیش از ۱۶۴۳ واحدی به پله ۱۶۳ هزار و ۹۶۷ واحدی صعود کرد.
شاخص به ارتفاع ۱۶۳ هزار واحدی صعود کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان ، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات هجدهمین روز از دی ماه با رشد بیش از ۱۶۴۳ واحدی به پله ۱۶۳ هزار و ۹۶۷ واحدی صعود کرد.


در معاملات امروز تعداد ۲ هزار و ۴۵۱ سهم اوراق بهادار به ارزش ۶ میلیون و ۵۹۶ هزار و ۸۳۷ ریال در بیش از ۱۷۹ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.


بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۴۷۷ واحد، شاخص بازار اول ۱۲۴۹ واحد، شاخص بازار دوم ۳۰۸۸ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۱۴۹ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۰۵ واحد و شاخص آزاد شناور ۱۴۲۴ واحد رشد را تجربه کرد.


نماد‌های پربیننده معاملات امروز بانک ملت، سایپا، بانک تجارت، بانک صادرات ایران، بانک پاسارگاد با روند نزولی و نماد‌های ایران خودرو و پالایش نفت اصفهان با روند صعودی به کار خود پایان داد.


*معاملات بازار فرابورس


شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با رشد بیش از ۱۳ واحدی به پله ۱۹۲۲ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۶۶۷ هزار و ۳۷۷ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۱۷۷ ریال در بیش ۱۰۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت، بانک دی با روند منفی و نماد‌های سنگ آهن گهر زمین، پتروشیمی زاگرس، صنایع ماشین‌های اداری ایران با روند مثبت به کار خود پایان دادند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید