نسل جدید سری 7 BMW + عکس

کدخبر: ۲۶۳۷۴۵
اقتصاد نیوز: پس از انتشار غیر رسمی و لو رفتن برخی از تصاویر سری 7 ب‌ام‌و 2020، اینک یک سری 7 کامل رسما رونمایی شده تا تمام حرف و حدیث‌ها را در این حوزه پایان دهد.

 به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از عصر ایران ، این خودرو به زبان طراحی آینده ب‌ام‌و که پیشتر در مدل‌های مفهومی به نمایش درآمده نزدیک‌تر است.

در نمای روبه‌رویی سری 7 بازطراحی شده 2020 شاهد یک جلوپنجره بزرگ کرومی هستیم، که مقایسه با نسل‌های قبل بیش از حد بزرگ به نظر می‌رسد.

918121_978

خودروی به نمایش درآمده در اصل یک مدل نوک مدادی 750 Li با فاصله محوری افزایش یافته است. سپر و گلگیرها نیز برای تطابق بیشتر با جلو پنجره بزرگ و مستحکم‌تر به نظر می رسند. جلو پنجره غول پیکر خودرو با نوارهای کرومی احاطه شده و از دو طرف به چراغ‌های کشیده و باریک LED تطبیقی می‌رسد.

 

918120_539

 

این جلو پنجره بیش از حد بزرگ درآمده و برخی آن را 40 درصد بزرگتر از نسل‌های کنونی ‌می‌دانند. به همین دلیل این ابعاد مورد انتقاد برخی از کارشناسان دنیای خودرو شده است.

تغییرات در چراغ‌ها به نمای عقب نیز می‌رسد. چراغ های نمای انتهایی نیز باریک‌تر و کشیده‌تر از نسل‌های کنونی از آب درآمده و یک رشته LED باریک به سنت خودروهای مدرن امروزی آنها را به هم وصل می‌کند. برای هماهنگی نمای عقب با روبه روی خودرو رگه‌های کرومی نیز در انتهای خودرو به ویژه روی اگزوزها دیده می‌شود. طول این خودروی سری 7 حدود 2 سانت افزایش یافته در دو مدل معمولی و بلندتر ارائه خواهد شد. مدل بلندتر فضای پای بیشتری را برای سرنشینان ردیف دوم ارائه خواهد کرد.

درون کابین تغییر ظاهر فرمان نیز محسوس است. تغییر شکل و دکمه‌های روی فرمان در مقایسه با نسل قبل محسوس هستند.

این ب‌ام‌و سری 7 در کابین از صفحه‌نمایش لمسی 10.2 اینچی و نسخه جدید سامانه اطلاعاتی-سرگرمی کمپانی ب‌ام‌و بهره می‌برد. این در حالیست که در این خودرو شاهد جدیدترین نسل پشت آمپرهای دیجیتالی ب‌ام‌و نیز هستیم. مشتریان می‌توانند در صورت تمایل  نمایشگرهای  10 اینچی فول HD را  برای سرنشینان عقب سفارش دهند.

 

924512_275

 

در زیر درب موتور شاهد یک نسخه 4.4 لیتری V8 توئین توربو هستیم که پیشتر در سری 8 شاهد آن بودیم. این موتور توانی حدود  530 اسب بخار داشته و گشتاورش به  750 نیوتن متر می‌رسد. موتوری که به مراتب از نسل‌های کنونی قدرتمندتر به نظر می‌رسد. موتور از طریق سیستم انتقال قدرت  XDrive  نیرویش را به چهارچرخ انتقال داده و برای شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت تنها به  3.9 ثانیه زمان نیاز دارد.

نسخه 2020 این خودرو در ماه آوریل سال جاری در جهان به فروش خواهد رسید و قیمت و جزئیات بیشتر در خصوص  آن در همان محدود زمانی اعلام خواهد شد.

photo_2019-01-20_09-04-12

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید