آخرین فرصت جاماندگان دریافت سود سهام عدالت

کدخبر: ۲۶۴۱۸۴
اقتصاد نیوز: سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: مشمولان از فرصت بوجود آمده برای ثبت شماره شبای خود در سامانه سهام عدالت استفاده کنند.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از میزان، از دی‌ماه امسال دوباره این امکان فراهم شده تا کلیه مشمولانی که تاکنون در سامانه سهام عدالت موفق به ثبت شماره شبای بانکی خود در سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir نشده‌اند، نسبت به ورود و ثبت شماره شبای معتبر بانکی خود در سامانه مذکور اقدام نمایند.

بر این اساس آن دسته از مشمولانی که تا کنون موفق به ثبت شماره شبای معتبر بانکی در سامانه سهام عدالت نشده‌اند، از فرصت بوجود آمده در این زمینه استفاده کنند.

بدیهی است پس از راستی‌آزمائی شماره شبای بانکی ثبت شده توسط بانک‌های عامل، سود عملکرد سال ۱۳۹۵ و در مرحله بعد سود عملکرد سال ۱۳۹۶ این دسته از مشمولان توسط سازمان خصوصی‌سازی به حساب آنان واریز خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: همچنین اقدامات آماده‌سازی جهت واریز سود سهام عدالت سال ۱۳۹۶ شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت ویژه گروه مشمولان روستائیان و عشایر سراسر کشور در سازمان خصوصی‌سازی در حال انجام است و پس از اقدامات صورت گرفته، در آینده نزدیک سود دیگر گروه‌های مشمولان نیز با اطلاع‌رسانی قبلی از سوی این سازمان به حساب این گروه واریز خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید