لوازم خانگی گران نمی شود

کدخبر: ۲۶۸۴۷۰
اقتصادنیوز: طحانپور گفت: بازار سیاه لوازم خانگی از بین رفته است و پیش بینی می‌شود قیمت لوازم خانگی افزایش نیابد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد طحان پور رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در حاشیه کنفرانس تولید و بازار لوازم خانگی گفت: بازار سیاه  لوازم خانگی از بین رفته است و با توجه به کشش نداشتن بازار برای قیمت‌های جدید، پیش بینی می‌شود  قیمت لوازم خانگی  افزایش نیابد.

طحان پور افزود: پس از گذشت چند ماه از رکود حاکم بر بازار لوازم خانگی، خرید و فروش رونق گرفته، بازار کم و بیش از رکود خارج و تقاضای خرید  افزایش پیدا کرده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تصریح کرد: به دلیل افزایش نرخ دلار و حاشیه‌های بوجود آمده، قیمت محصولات بالا و بازار سیاهی به وجود آمده بود که در ماه اخیر به دلیل تزریق مناسب کالا و نبود تقاضا قیمت‌ها کاهش یافت و قیمت بازار سیاه که به وجود آمده بود از بین رفت و به قیمت مصرف کننده رسید.

طحان پور اظهار کرد: تعداد کل توزیع‌کنندگان لوازم خانگی را ۱۷۰۰ واحد عنوان کرد که حدود ۳۰۰ توزیع کننده پروانه کسب ندارند و به گفته وی این فروشندگانی که پروانه کسب ندارند محصول ایرانی را به اسم محصول خارجی می‌فروشند.

وی افزود: به دلیل وضعیت اشتغال نمی‌توانیم واحد‌های تولیدی بدون پروانه را ببندیم، اما اگر تخلف کنند با آن‌ها برخورد می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید