تداوم فعالیت سامانه بارشی امروز در برخی مناطق شمال شرق کشور

کدخبر: ۲۶۹۳۴۸
اقتصاد نیوز: امروز در برخی مناطق شمال شرق بارش برف و باران و در شرق کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، با تداوم فعالیت سامانه بارشی امروز در برخی مناطق شمال شرق، بارش برف و باران و در شرق کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. انتظار می‌رود این سامانه اواخر روز چهارشنبه از سمت شرق از مرز‌های کشور خارج شود.

روز چهارشنبه دمای هوا در شمال شرق کشور بین ۵ تا ۸ درجه کاهش و مجدد روز پنج شنبه بین ۴ تا ۶ درجه افزایش می‌یابد. در این روز در استان‌های سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شرق استان‌های یزد و کرمان، برخی نقاط هرمزگان و سیستان و بلوچستان وزش باد شدید رخ می‌دهد که در بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور با گرد و خاک همراه خواهد بود.

با توجه به افزایش سرعت باد، در ارتفاعات و نقاط کوهستانی استان‌های واقع در البرز شرقی کولاک برف، لغزندگی افزایش سطح جاده‌ها و کاهش دید پیش بینی می‌شود.

روز پنج شنبه در غالب مناطق کشور جوی به نسبت پایدار حاکم خواهد بود. بعدازظهر جمعه با عبور سامانه ضعیف بارشی، در برخی مناطق غربی کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد.

13971020095303898163390910

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید