مجلس در جلسه غیرعلنی مشکلات اقتصادی را بررسی می‌کند

کدخبر: ۲۷۱۷۲۶
اقتصادنیوز: نماینده مردم بافق در مجلس خواستار تشکیل جلسه غیرعلنی برای رسیدگی به مشکلات اقتصادی کشور با حضور مدیران اجرایی شد و نایب رییس مجلس هم از بررسی موضوع در کمیسیون اقتصادی و تصمیم‌گیری مجلس سخن گفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا صباغیان در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) خطاب به هیات رییسه مجلس متذکر شد: ما که از دولت ناامید شدیم سوالم این است که چرا مجلس فکری به حال گرانی ها نمی کند؟ وقتی به حوزه انتخابیه می رویم پاسخی برای مردم نداریم.

نماینده مردم بافق در مجلس ادامه داد: مشکلات ناشی از گرانی افسارگسیخته دامن مردم را گرفته و فشار زیادی بر جامعه وارد کرده است. تعجب می کنم چرا مجلس به داد مردم نمی رسد؟ ما در هفته جاری به مسئله قانون انتخابات پرداختیم و چه اشکالی داشت یک ماه دیگر این اصلاحیه را دنبال می کردیم و امروز جلساتی را برای گرانی‌ها می‌گذاشتیم؟ بارها درخواست دادیم که در جلسات غیرعلنی با حضور مسؤولان مربوطه مسئله گرانی و افزایش قیمت ها بررسی شود و ببینیم تحریم‌ها چقدر تاثیر داشته و چقدر سوء مدیریت و عدم نظارت باعث گرانی شده اما هنوز هیچ پاسخی به درخواست های ما داده نشده است؟

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به عملکرد شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا انتقاد کرد و افزود: مردم منتظر مجلس هستند و مجلس منتظر این شورا که به جز  چند مصوبه اقدامی نداشته است.

مسعود پزشکیان در پاسخ به تذکر محمدرضا صباغیان، گفت: تشکیل جلسه غیرعلنی مجلس به خاطر همین مسئله بود به اضافه اینکه پیشنهاد مکتوب شما در هیات رییسه مجلس مطرح شد اما به دلیل رسیدگی مجلس به لایحه بودجه ۱۳۹۸ به تاخیر افتاد اما قرار است کمیسیون اقتصادی پیشنهادش را اعلام کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس تاکید کرد: منظور اینکه به این مسئله توجه شد، نگویید توجه نشده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید