حداکثر قیمت شکر چند تومان است؟

کدخبر: ۲۷۱۸۸۹
اقتصاد نیوز: سیف گفت: هم اکنون بسته‌های یک کیلویی شکر ۴ هزار و ۲۰۰ تومان است و قیمت‌های بالاتر از این مبالغ گران فروشی است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یزدان سیف مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی در حاشیه شانزدهمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در جمع خبرنگاران افزود: بازار برنج رو به آرامش و روغن نباتی مورد نیاز مردم هم تأمین شده است.

وی با اشاره به تعویق افتادن برداشت نیشکر در خوزستان به واسطه بارندگی در این استان گفت: برداشت نیشکر در خوزستان از ۱۰ روز پیش آغاز شد و با ورود ۵۵۰ هزار تن شکر نیاز امسال مردم برطرف شده است.

سیف با اشاره به توزیع ۲۳۵ هزار تن شکر از محل ذخایر کشور افزود: برای سال آینده مجوز ۴۰۰ هزار تن شکر به کارخانجات داده شده است.

وی با بیان اینکه به اندازه کافی در فروشگاه‌های کشور شکر وجود دارد گفت: قیمت بسته‌های ۹۰۰ گرمی شکر ۴ هزار و بسته‌های ۱ کیلویی آن ۴ هزار و ۲۰۰ تومان است و مردم قیمت‌های بالاتر از این مبالغ را به عنوان گران فروشی به ۱۲۴ اطلاع دهند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: شکر مورد نیاز صنوف تا پایان فروردین ۹۸ هم تأمین شده است.

سیف همچنین گفت: اقدامات لازم برای تأمین کالا‌های اساسی و​ آرد و گندم مردم صورت گرفته است.

وی در پاسخ به سوالی درباره اجرای مصوبه مجلس در زمینه کالابرگ‌های الکترونیک افزود: فعلاً هیچ تصمیمی در خصوص تغییر روند کالا‌های اساسی از نرخ ۴ هزار و ۲۰۰ تومان به دیگر نرخ‌ها گرفته نشده است.

سیف گفت: از جمله اهداف دولت آن است که بتواند برخی کالا‌ها را به دست مصرف کنندگان اصلی برساند و در این زمینه تصمیمات لازم را به موقع انجام خواهد داد.

وی در پایان تصریح کرد: مراجع نظارتی باید با کسانی با هدف سودجویی خبر‌هایی را که متقن نیستند منتشر می‌کنند و با انتشار این خبر‌ها ذهن مردم را مشوش می‌کنند، برخورد کند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید