وضعیت بارش ها در نقاط مختلف کشور + جدول

کدخبر: ۲۷۲۰۶۹
اقتصاد نیوز: امروز برای برخی از مناطق شمال شرق، دامنه زاگرس جنوبی وجنوب کشور ابرناکی همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌ها پیش‌یابی هواشناسی، امروز برای برخی از مناطق شمال شرق، دامنه زاگرس جنوبی وجنوب کشور ابرناکی همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

روز پنج شنبه برای نیمه شرقی کشور ابرناکی و در برخی نقاط بارش پراکنده انتظار می‌رود. از بعدازظهر پنج شنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور، ابتدا برای این مناطق و بتدریج در غرب، دامنه‌های البرز غربی و سواحل غربی دریای خزر بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

روز جمعه فعالیت سامانه بارشی در مناطق ذکر شده شدت خواهد یافت و گستره آن نوار شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، جنوب غرب و بخش‌هایی از مرکز کشور را در بر خواهد گرفت و برای نوار شمالی کشور انتظار کاهش دمای ۸ تا ۱۰ درجه و نواحی شمال غرب و غرب کاهش دمای ۴ تا ۶ درجه انتظار می‌رود.

روز شنبه اکثر نقاط کشور تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار خواهند گرفت و برای مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف پیش بینی می‌شود.

روز یکشنبه فعالیت سامانه بارشی محدود به نوار شرقی کشور خواهد بود و اوایل روز دوشنبه از مرز‌های شمال شرق و شرق کشور خارج شد.

13971020095334992163391010

933168_515

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید