شاخص با رشد ۲۳۳ واحدی به استراحت رفت

کدخبر: ۲۷۲۱۴۱
اقتصادنیوز- شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات پانزدهمین روز اسفند ماه با رشد بیش از ۲۳۳ واحدی به پله ۱۶۲ هزار و ۸۲۷ واحدی رسید.
شاخص با رشد ۲۳۳ واحدی به استراحت رفت
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری میزان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات پانزدهمین روز اسفند ماه با رشد بیش از ۲۳۳ واحدی به پله ۱۶۲ هزار و ۸۲۷ واحدی صعود کرد.

در معاملات امروز تعداد ۲ هزار و ۸۴ سهم اوراق بهادار به ارزش ۵ میلیون و ۷۹۲ هزار و ۴۲۱ در بیش از ۱۲۰ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۶۷ واحد، شاخص بازار اول ۲۸۹ واحد، شاخص آزاد شناور ۲۶۵ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۳۶ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۲۵ واحد رشد و شاخص بازار دوم ۸۸ واحد کاهش را تجربه کرد.

نماد‌های پربیننده معاملات امروز بانک ملت، سایپا، فولاد مبارکه اصفهان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، پارس خودرو با روند مثبت و نماد‌های بانک تجارت، بانک صادرات ایران با روند منفی به کار خود پایان داد.

*معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با ریزش بیش از ۱۱ یک واحدی به پله ۲۰۶۳ واحدی سر خورد.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۸۰۰ هزار و ۱۷۲ سهم اوراق بهادار به ارزش ۴ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۷۸۱ ریال در بیش ۱۱۸ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی غدیر، کشت و صنعت دشت خرم دره با روند صعودی و نماد‌های سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، ریل پرداز سیر با روند نزولی به کار خود پایان دادند.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید