در هفته پایانی اسفند میوه شب عید توزیع می شود

کدخبر: ۲۷۲۶۰۸
اقتصادنیوز: معاون برنامه ریزی اقتصادی استانداری قزوین گفت: با هماهنگی انجام شده با اعضای ستاد تنظیم بازار استان توزیع میوه شب عید در هفته پایانی اسفند ماه آغاز می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی معاون برنامه ریزی اقتصادی استانداری در بازدید از سردخانه محل نگهداری میوه شب عید استان گفت: با هماهنگی های انجام شده از ماه‌ها پیش سیب و پرتقال با کیفیت به میزان کافی برای توزیع در شب عید تهیه و وارد سردخانه‌های استان شده است  و  در هفته پایانی سال توزیع می‌شود.

حبیبی اضافه کرد: در طول زمان توزیع میوه که تا پایان  تعطیلات نوروزی  ادامه خواهد داشت بازرسان بر نحوه توزیع و قیمت میوه نظارت خواهند کرد.

رییس سازمان  جهاد کشاورزی  استان قزوین هم در این بازدید گفت: به منظور رفاه حال مردم و تامین نیاز اقلام ضروری  شب عید  بیش از ۲ هزار تن سیب و پرتقال برای شب عید در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده است.

فاطمه خمسه افزود: میوه‌های تامین شده در سال جاری از کیفیت خوبی برخوردار است و تمام سعی و تلاش ستاد تنظیم بازار، عرضه میوه با هدف کنترل قیمت است.

رییس سازمان تعاون روستایی استان قزوین هم در این بازدید با بیان اینکه امسال تعداد غرفه‌های توزیع  میوه شب عید  افزایش یافته است، گفت: ۱۰۰ غرفه کار توزیع میوه شب عید را برعهده خواهند داشت.

به گفته محمودی، بیشتر غرفه‌های توزیع میوه عید  ستاد تنظیم بازار  در قزوین در مناطق حاشیه‌ای و کم برخوردار برپا خواهد شد.

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین افزود: قیمت میوه عید ستاد تنظیم بازار در هفته پایانی اسفندماه اعلام می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید