نماینده مردم شهرضا

وضعیت معیشتی مردم دچار مشکل است

کدخبر: ۲۷۴۰۴۵
اقتصادنیوز: نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روحانی رکورددار تذکرات مجلس است، اظهار کرد: دریافت این تذکرات در خصوص مشکلات معیشتی مردم است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به رییس جمهور بیان کرد: آقای روحانی شما رکورددار دریافت تذکر درخصوص مسائل و مشکلات مردم به ویژه در بحث معیشت هستید، ولی متاسفانه بی تحرکی و بی تفاوتی در دولت شما در باب حل مشکلات معیشتی توسط دولت را شاهد هستیم، وضعیت معیشتی مردم دچار مشکل است. ما تاکنون حساب دفتری در نانوایی‌ها نداشتیم، اما متاسفانه بر اساس گزارش مراجعاتی که داشتیم شاهد این هستیم که  مردم تهیه نان شب خود با حساب دفتری تهیه می‌کنند.

وی خطاب به رییس مجلس بیان کرد: آقای لاریجانی می‌خواهیم ببینیم تذکراتی که مجلس به روحانی داده است چه می‌شود، هیات رییسه اعلام کردند رکورددار تذکرات ایشان هستند.

محمودی در تذکری به هیات رییسه مجلس بیان کرد: ما سال ۹۶ سوالی را از وزیر مطرح کردیم، چطور است بعضاً وزیری هر هفته در صحن برای پاسخگویی به نمایندگان حاضر می‌شود، چطور وزیری ۸۹ سوال دارد اما هنوز پای خود را در صحن علنی مجلس نگذاشته است؟ این ارتباطات از سوی هیات رییسه توضیح داده شود.

محمودی در تذکری  به وزیر نیرو گفت: آب شرب مردم شهرضا دچار بحران است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید