مدیرعامل شرکت ملی پست: مبادلات پستی با پلدختر رایگان شد

کدخبر: ۲۷۶۵۷۱
اقتصاد نیوز: مدیرعامل شرکت ملی پست گفت: در راستای ایجاد امکان ارتباط مستقیم میان شهرستان پلدختر با سراسر کشور، ارسال مرسولات از این شهرستان به تمامی مقاصد داخل کشور و برعکس، تا یک ماه آینده رایگان است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از میزان، حسین نعمتی در خصوص ارسال محموله پستی به شهر پلدختر گفت: در راستای ایجاد امکان ارتباط مستقیم میان شهرستان پلدختر با سراسر کشور، ارسال مرسولات از این شهرستان به تمامی مقاصد داخل کشور و برعکس، تا یک ماه آینده رایگان است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این خدمت در قالب پست سفارشی و تا سقف ۳۰ کیلوگرم انجام می‌شود، بنابراین هم وطنان می‌توانند بدون پرداخت هیچ هزینه ای، مرسولات خود را به مردم این شهرستان ارسال کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شبکه پستی کشور و امکان ارایه انواع خدمات، اظهار داشت: در هر شهر و منطقه ای، نامه رسان‌ها شناخت دقیقی از محله‌ها و مردم دارند به همین خاطر، علاوه بر ارایه خدمت به صورت سفارشی، ارسال مراسلات در قالب پست رستانت (بدون ذکر آدرس گیرنده) نیز انجام می‌شود.

به گفته وی، با وجود وارد آمدن آسیب‌های جدی به شهرستان پلدختر به دنبال وقوع سیل، پست از همان ابتدا با راه اندازی باجه سیار و سپس استقرار در محل ساختمان پست بانک؛ به ارایه خدمات پستی مورد نیاز مردم ادامه داد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید