باید قوانین به نفع تولید اصلاح یا ساده‌سازی شود

کدخبر: ۲۷۸۸۲۹
اقتصادنیوز: نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ما برای کمک به رونق تولید در خصوص اصلاح و ساده‌سازی قوانینی که به نفع تولید باشد، اعلام امادگی می‌کنیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حمید بنایی امروز در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی استان خراسان رضوی، اظهار کرد: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان رتبه اول را در کشور کسب کرده است. استاندار،  مدیران استانی و شهرستان تلاش خوبی در سال ۹۷ داشتند. از استاندار به دلیل زحماتی که کشیدند و بارقه امیدی که در حوزه اقتصاد، اشتغال، تفاهم و همکاری بین ارکان ایجاد کردند، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه امسال باید از بحث شعاری شعار سال خارج شویم که ما از این امر استقبال می‌کنیم، عنوان کرد: مجمع نمایندگان استان تفاهم داشته و تمایل دارند که حوزه اقتصاد و اشتغال برای مردم فراهم شود. ما در خصوص مثلث اقتصادی جلسه داشتیم، استاندار فراتر از کار استانی عمل می‌کنند. رئیس مجلس حمایت خود را از طرح استاندار اعلام کرده و بیان کردند که کار شما در حوزه اقتصاد و اشتغال بزرگ بوده و ما نیز در مجلس همین را می‌خواهیم. بیشتر مراجعات ما در همین زمینه است. اگر تولید رونق پیدا کند، فشارهای نمایندگان کاهش می‌یابد.

بنایی افزود: رئیس مجلس بیان کردند که کار بزرگ خود را با قوت ادامه دهید و من نیز فراتر از مجمع نمایندگان اقدام کرده و پیگیری می‌کنم. رئیس مجلس اعلام کردند که اگر در مباحثی چون آب، ریل، حاشیه‌نشینی و اشتغال مصوبات شورای عالی اقتصاد را می‌خواهید، من انجام خواهد داد.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم با این مدل، هر چه زودتر اقتصاد رونق پیدا کند. مجمع نمایندگان و رئیس مجلس اعلام آمادگی کردند. ما برای کمک در خصوص اصلاح و ساده‌سازی قوانینی که به نفع تولید باشد نیز اعلام امادگی می‌کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بیان کرد: رئیس‌جمهور در خصوص طرح استاندار اعلام کردند که هر مشکلی در اقتصاد و رونق تولید وجود دارد باید کمک شود، همچنین رئیس قوه‌قضاییه نیز بیان کردند که به آقای مروی گفتند که هر کاری می‌توانید انجام دهید و باید همکاری و تفاهم مورد نیاز بین دولت و آستان قدس جدی‌تر شود. به حوزه قضایی استان‌ها نیز اعلام کردند که تا جایی که می‌توانید کمک کنید.

وی در خصوص کمک به سیل‌زدگان، تصریح کرد: در خصوص رسیدگی به خسارت سیل‌زدگان کارهای خوبی صورت گرفته و همه پای کار هستند. خسارت باید به طور دقیق برآورد شود، نباید خسارت را بیش از حد مطرح کرد. من از وزیر کشور در خصوص سیل ۲۰۴ میلیارد تومان تنخواه درخواست کردم تا دست استاندار باز شود.  

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید