کشف 5 تن شیر تقلبی در فلاورجان

کدخبر: ۲۷۹۰۱۰
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف 5 هزار و 785 کیلوگرم شیر تقلبی طی عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حسن نیکبخت با اشاره به کشف شیر تقلبی در فلاورجان اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع شیرهای تقلبی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی به همراه نماینده دامپزشکی و شبکه بهداشت از محل تخلیه شیرها بازرسی به عمل آوردند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات فردی که قصد تخلیه شیرهای تقلبی و فاسد از داخل یک دستگاه خودروی کامیونت را داشت دستگیر شد.

نیکبخت بیان داشت: در بازرسی از کامیون مذکور مقدار 5 هزار و 785 کیلوگرم شیر تقلبی و فاسد کشف شد که تقلبی بودن شیرها توسط نماینده دامپزشکی و شبکه بهداشت تأیید و با دستور مقام قضایی نسبت به معدوم کردن آن‌ها اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خاطرنشان کرد: در این عملیات علاوه بر دستگیری راننده کامیون، عامل اصلی تهیه و توزیع شیرهای تقلبی و فاسد نیز دستگیر و هر دو متهم همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با بیان اینکه امنیت و سلامت مردم خطر قرمز پلیس هستند از تمامی شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله موارد با شبکه بهداشت و یا مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند تا با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید