پیش بینی بارش برف و باران در کشور

کدخبر: ۲۷۹۲۹۰
اقتصاد نیوز: امروز بارش باران همراه با وزش باد شدید و بارش برف در بخش های از شمال غرب، زاگرس مرکزی، شمال و ارتفاعات البرز رخ خواهد داد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز بارش باران گاهی با وزش باد شدید در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، زاگرس مرکزی، شمال و ارتفاعات البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان رخ خواهد داد که در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش به صورت برف خواهد بود.

امروز بارش باران و در پاره‌ای مناطق رعد و برق و وزش باد شدید در بخش‌هایی از شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور رخ می‌دهد که در ارتفاعات و مناطق کوهستانی شمال شرق بارش برف پیش بینی می‌شود. شدت بارش در این روز در گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان رضوی خواهد بود.

امروز در نیمه شرقی کشور و استان‌های تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی و اصفهان وزش باد شدید پیش بینی می‌شود و برای شرق و جنوب شرق کشور خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: بارش باران در برخی مناطق کشور/ نیمه شرقی کشور با وزش باد همراه است

روز چهارشنبه بارش به شمال شرق، شرق دریای خزر و قسمت‌هایی از زاگرس مرکزی محدود خواهد شد و در روز پنجشنبه بارش پراکنده باران برای قسمت‌هایی از شمال غرب و شمال شرق کشور و ارتفاعات البرز استان تهران پیش بینی می‌شود.

طی روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه خلیج فارس و روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه تنگه هرمز مواج است و در روز سه شنبه دریای خزر مواج و طوفانی پیش بینی می‌شود.

روند کاهش دما تا صبح چهارشنبه در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز و مرکز کشور بین ۴ تا ۷ درجه و از صبح چهارشنبه تا صبح جمعه کاهش دما در شمال شرق و شرق کشور بین ۴ تا ۷ درجه خواهد بود.

1 (1)

2

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید