بررسی نحوه اجرای مصوبه مجلس درباره افزایش حقوق کارمندان

کدخبر: ۲۸۴۶۹۱
اقتصادنیوز: عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از ماموریت کمیسیون متبوعش در خصوص بررسی تخلف احتمالی دولت در حوزه افزایش حقوق‌ها خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با ایبِنا با اشاره به نشست دیروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، گفت: در جلسه این کمیسیون، به نحوه پرداخت حقوق کارمندان با توجه به مصوبه اخیر مجلس با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه کشور و همچنین دیوان محاسبات پرداخته شد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق قانون دولت مجاز به افزایش ۴٠٠ هزار تومانی حقوق به اضافه ١٠ درصد طبق فرمول موجود شده است، افزود: احتمالا در برخی از افراد بیش از مصوبه مجلس افزایش حقوق صورت گرفته که کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مسئول رسیدگی به این شائبه شده است.

وی با تاکید بر اینکه طبق گزارش های واصله در خصوص افزایش ١٠ درصدی حقوق ها تخلفی صورت گرفته است، تصریح کرد: هنوز صحت و سقم این موضوع تایید نشده و نمی‌توان در این رابطه اظهار نظر کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه گزارش کمیسیون برنامه و بودجه ابتدا در کمیسیون مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: در صورت صلاحدید به صحن علنی مجلس نیز ارجاع می شود.

حاجی دلیگانی با تاکید بر اینکه در خصوص افزایش ۴٠٠ هزار تومانی حقوق کارمندان تخلفی نبوده است، افزود: شائبه ها در خصوص ١٠ درصد مصوبه مجلس برای افزایش حقوق ها مطرح است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در اینباره کمیسیون تا هفته آینده نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید