قیمت دلار، سکه و طلا امروز چهارشنبه ۹۸/۳/۸ | افت ناگهانی نرخ‌های بازگشایی

کدخبر: ۲۸۶۳۵۶
اقتصادنیوز؛ امروز چهارشنبه ۸ خرداد بازار طلا و ارز تهران با ریزش قیمت‌ها بازگشایی شد. قیمت دلار در بازار آزاد و صرافی ملی در محدوده ۱۳۳۰۰ تومانی قرار گرفت. سکه طرح جدید با ۵۰ هزار تومان کاهش وارد کانال ۴.۵ میلیون تومانی شد و مثقال طلای آبشده با شکستن مرز حمایتی ۱.۸ میلیون تومانی وارد کانال ۱.۷ میلیون تومانی شد.
قیمت دلار، سکه و طلا امروز چهارشنبه ۹۸/۳/۸ | افت ناگهانی نرخ‌های بازگشایی

به گزارش اقتصادنیوز؛ امروز چهارشنبه ۹۸/۳/۸ صرافی ملی نرخ خرید و فروش دلار و یورو را با ۳۵۰ تومان کاهش به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت خرید دلار: 13300 / قیمت فروش دلار: 13400

قیمت خرید یورو: 15200 / قیمت فروش یورو: 15300

همچنین قیمت دلار در بازار آزاد تهران که دیشب نهایتاً با نرخ ۱۳۶۳۰ تومان به کار خود پایان داد، صبح امروز همگام با افت نرخ صرافی ملی به ۱۳۳۸۰ تا ۱۳۴۳۰ تومان رسید.

دلار هرات ۱۳۲۸۰ تا ۱۳۳۰۰ تومان معامله شد و نرخ حواله درهم امارات که شب گذشته تا ۳۷۲۰ تومان عقب‌نشینی کرده بود امروز با ۳۷۰۰ تومان شروع به کار کرد و در ادامه به ۳۶۶۵ تومان رسید.

بیشتر بخوانید: قیمت دلار، سکه و طلا امروز ۹۸/۳/۹ | آخر هفته صعودی بازار

 

** قیمت‌های درج شده مربوط به زمان تنظیم خبر است.
*** برای اطلاع از نرخ لحظه‌ای و نمودار تغییر قیمت به صفحه بازارهای اقتصادنیوز مراجعه کنید.

قیمت سکه و طلا

قیمت سکه طرح جدید صبح امروز ۵۰ هزار تومان کاهش یافت و با نرخ ۴ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان بازگشایی شد. در ادامه نیز تا ۴ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان عقب‌نشینی کرد.

سکه طرح قدیم نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت هر مثقال طلای آبشده با ۲۲ هزار تومان کاهش وارد کانال ۱.۷ میلیون تومانی شد و با نرخ ۱ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان آغاز به کار کرد. در ادامه مثقال طلا به روند نزولی ادامه داد و تا ۱ میلیون و ۷۷۳ هزار تومان افت کرد. همزمان گرم طلای ۱۸ عیار تا حدود ۴۰۹ هزار تومان عقب‌نشینی کرد.

قیمت سایر مسکوکات نیز به شرح زیر است:

 نیم سکه: 2,550,000 تومان  (-50,000) 

 ربع سکه: 1,650,000 تومان  (-50,000) 

 سکه یک گرمی: 1,000,000 تومان  (-8,000) 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید