احتمال تغییر ساعت اداری پایتخت

کدخبر: ۲۹۱۰۱۸
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به تغییر ساعت کار ادارات گفت: در حال حاضر فرآیند این طرح در حال انجام است و چنانچه به جمع‌بندی برسند ساعت کاری ادارات از ساعت ۶:۳۰ تا 14 :۳۰ تغییر خواهد کرد.
احتمال تغییر ساعت اداری پایتخت
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، غلامرضا عباس پاشا عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تغییر ساعت اداری در فصل تابستان اظهار داشت: در حال حاضر فرآیند این طرح در حال انجام است و چنانچه به جمع‌بندی برسند ساعت کاری ادارات از ساعت 6 :30 تا 14 :30 تغییر خواهد کرد.

وی با اشاره به نامه وزیر کشور به معاون اول رئیس‌جمهور افزود: قرار است این موضوع در جلسه هیئت دولت مطرح شود و با توجه به اینکه پیک مصرف که از ساعت 13 تا 16 است قطعاً این تغییر ساعت ادارات می‌تواند تأثیرگذار باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران همچنین ادامه داد: مدیریت مصرف از یک ماه گذشته در ادارات سطح استان با توجه به مصوبه شورای اداری آغاز شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تغییر ساعت اداری صرفاً مربوط به شهر تهران است و در شهرستان‌ها این موضوع متفاوت است و همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شده باید هماهنگی لازم بین وزارتخانه‌ها و وزارت کشور صورت گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید