رونق اقتصاد از دغدغه های اصلی کشور

کدخبر: ۲۹۲۲۸۸
اقتصادنیوز: محمد شریف ابراهیمی گفت: دغدغه امروز کشور رونق اقتصادی است و همه دستگاه ها و تولید کنندگان باید برای تحقق این هدف تلاش کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد شریف ابراهیمی دادستان کل استان سمنان در  جلسه پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان و رفع مشکلات قضایی واحد‌های صنعتی استان با بیان اینکه نیاز است هر کس در هر مسئولیت و پستی نسبت به اجرای وظایف خود حساس باشد گفت: در صورت اجرای قانون و وظایف هر فرد یا دستگاه می‌توانیم شاهد رونق تولید و اقتصاد باشیم.

وی افزود: هنوز بعضی از دستگاه‌ها شرایط اقتصادی را درک نکرده اند و نیاز است برای رونق تولید بیش از پیش تلاش شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه در صورت تخصیص تسهیلات به واحد‌ها باید بر مصرف درست آن‌ها نیز نظارت شود تصریح کرد: دغدغه امروز کشور  رونق اقتصادی  است و همه دستگاه‌ها و تولید کنندگان باید برای تحقق این هدف تلاش کنند.

وی افزود: گفتن این مطلب که بن بست اقتصادی در کشور وجود دارد قابل قبول نیست و برای رد شدن از این مشکلات باید همکاری بین واحد‌های تولیدی و دستگاه‌های اجرایی بیشتر شود.

دادستان کل استان افزود: تمهیداتی که در زمینه بخشش‌های مجازات‌های قضایی واحد‌های تولیدی نیاز است از طرف دستگاه قضایی پیگیری و با واحد‌ها همکاری می‌شود و سایر دستگاه‌ها نیز باید بیش از گذشته تلاش کنند.

دارینی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقع جرم دادگستری استان با بیان اینکه هنوز فعالان صنعت با در ظرفیت‌های ستاد تسهیل قوه قضائیه آشنا نیستند گفت: ما در این ستاد به دنبال حمایت قانونی از واحد‌های صنعتی و حل مشکلات قضایی آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه باید از قبل با کارشناسی درست واد‌هایی که  مشکل قضایی  دارد به این جلسه وارد شوند افزود: درخواست‌هایی باید به این جلسات وارد شود که استحقاق کمک دارند و از هزینه کرد تسهیلات تخصیص داده شده به واحد‌ها در مصارفی غیر از تولید نیز جلوگیری شود.

در این جلسه مشکلات ۴ واحد تولیدی استان و ۱ شرکت تعاونی نیز بررسی و برای رفع آن‌ها تصمیم گیری شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید