کشف 30 دستگاه استخراج کننده ارز دیجیتال از یک تیبا

کدخبر: ۲۹۳۰۰۱
فرمانده انتظامی اصفهان گفت: یک خودروی سواری تیبا که حامل 30 دستگاه ارز دیجیتال قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال بود در عملیات مأموران این فرماندهی شناسایی و توقیف شد.
کشف 30 دستگاه استخراج کننده ارز دیجیتال از یک تیبا

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا خدادوست اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان و اخلالگران اقتصادی، ماموران پاسگاه انتظامی "رامشه" با اجرای طرح ایست و کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه خودروی تیبا مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از متوقف شدن خودرو ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازدید به عمل آوردند که در این عملیات 30 دستگاه تبدیل ارز دیجیتال خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه بر اساس اظهارات راننده، کالاهای مکشوفه بدون مجوز از جنوب کشور به مقصد اصفهان بارگیری شدند، اظهار داشت: کارشناسان ارزش این دستگاه ها را 5 میلیارد ریال برآورد کردند.

وی عنوان کرد: در این رابطه راننده و یک سرنشین خودرو دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ خدادوست با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با فرماندهان و مسئولان انتظامی مبنی بر مبارزه جدی نیروی انتظامی با پدیده قاچاق کالا، گفت: تامین امنیت در تمامی حوزه‌ها از جمله‌های حوزه‌های اقتصادی بر عهده نیروی انتظامی است و مأموران این نیرو با برهم زنندگان نظم و امنیت در این حوزه به شدت برخورد می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید