29 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در قم کشف شد

کدخبر: ۲۹۷۸۹۸
فرمانده انتظامی استان قم از کشف 29 هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش یک میلیارد و 740 میلیون ریال در قم خبر داد.
29 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در قم کشف شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد:‌ ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم با کنترل تردد خودروهای عبوری در محور سلفچگان- ساوه یک دستگاه کامیون کشنده را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در ادامه خودرو به ظن حمل سوخت قاچاق با هماهنگی قضایی به یگان منتقل و راننده طی تحقیقات صورت گرفته اذعان داشت، محموله را به ‌عنوان روغن سوخته از یک استان غربی به مقصد شهرستان اشتهارد بارگیری کرده است.

وی ادامه داد: سپس با دعوت از نمایندگان شرکت ملی‌ پخش فرآورده‌های نفتی و اداره استاندارد از سوخت نمونه‌برداری و پس از آزمایشات لازم نوع سوخت را گازوئیل اعلام کردند.

آقاخانی گفت: تانکر سوخت به انبار شرکت نفت استان قم منتقل و کارشناسان پس از تخلیه مقدار آن را 29 هزار لیتر گازوئیل به ارزش یک میلیارد و 740 میلیون ریال اعلام کرده و در نهایت پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

فرمانده انتظامی استان قم همچنین از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از فعالیت های اقتصادی غیرقانونی از سوی افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن110 به پلیس استان اطلاع دهند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید