آخرین قیمت دلار، سکه و طلا امروز چهارشنبه ۹۸/۰۵/۲۳ | مرزشکنی طلا، عقب‌نشینی محدود دلار و سکه

کدخبر: ۲۹۸۵۸۳
اقتصادنیوز؛ امروز چهارشنبه ۲۳ مردادماه ۱۳۹۸ بازار طلا و ارز پایتخت با عقب‌نشینی اندک قیمت‌ها همراه شد. قیمت دلار در بازار آزاد کف حمایتی ۱۱۷۰۰ تومانی را شکست و در محدوده ۱۱۶۰۰ تومانی عقب‌نشینی کرد. صرافی ملی نرخ فروش دلار و یورو را برای سومین روز کاری متوالی بدون تغییر، به ترتیب ۱۱۷۰۰ تومان و ۱۳۲۰۰ تومان تعیین کرد. همچنین سکه تا میانه کانال ۴.۱ میلیون تومانی کاهش یافت و مثقال طلای آبشده مجدداْ مرز حمایتی روانی ۱.۸ میلیون تومانی را شکست و در محدوده یک میلیون و ۷۹۰ هزار تومانی و کمتر قرار گرفت.
آخرین قیمت دلار، سکه و طلا امروز چهارشنبه ۹۸/۰۵/۲۳ | مرزشکنی طلا، عقب‌نشینی محدود دلار و سکه

به گزارش اقتصادنیوز؛ امروز چهارشنبه  98/05/23 بازار طلا و ارز پایتخت در دامنه نوسانی محدودی عقب‌نشینی کرد. ظهر امروز دلار در بازار آزاد تهران بین 11640 تا 11660 تومان خریدوفروش شد.

صرافی ملی قیمت رسمی دلار و یورو را برای سومین روز متوالی ثابت نگه داشت و بر این اساس نرخ رسمی خریدوفروش دلار در صرافی‌های بانکی بین 11650 و 11700 تومان اعلام شد. همچنین نرخ رسمی خریدوفروش یورو بین 13150 و 13200 تومان درج شد.

قیمت حواله درهم امارات نیز که دیروز به رقم 3235 تومان رسیده بود، امروز و در لحظه تنظیم گزارش 3225 تومان قیمت خورده است.

قیمت سکه طرح جدید به ۴ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

همچنین نیم‌سکه ۲ میلیون ۱۶۰هزار تومان و ربع‌سکه یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

اونس طلای جهانی که به یک قدمی مرز ۱۵۰۰ دلاری بازگشت و در بازار داخلی هر مثقال طلای آبشده در همان معاملات اولیه سطح حمایتی را شکست و به زیر مرز  مقاومت مرزی ۱.۸ میلیون تومانی بازگشت و هم‌اکنون یک میلیون و ۷۸۹  هزار تومان قیمت خورد و هرگرم طلای ۱۸ عیار حدود ۴۱۳ هزار تومان است.

برای اطلاع از نرخ لحظه‌ای و نمودار تغییر قیمت به صفحه بازارهای اقتصادنیوز مراجعه کنید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید