آخرین قیمت دلار، سکه و طلا امروز چهارشنبه ۹۸/۰۵/۳۰ | کاهش نرخ‌ها تا سطوح حمایتی

کدخبر: ۲۹۹۵۱۸
اقتصادنیوز؛ امروز چهارشنبه ۳۰ مردادماه ۱۳۹۸ بازار طلا و ارز با نوسان افزایشی کم‌دامنه قیمت‌ها بازگشایی شد و سپس نرخ‌ها وارد مدار نزلی کم‌شیب شدند. دلار در بازار آزاد در محدوده ۱۱۶۰۰ تومانی باقی ماند. با ریزش نرخ حواله درهم در صرافی‌های دوبی به مرز ۳۲۰۰ تومانی، قیمت دلار در بازار آزاد تهران به کف محدوده ۱۱۶۰۰ تومانی متمایل شد. صرافی ملی نرخ رسمی فروش دلار و یورو را بدون تغییر به ترتیب ۱۱۷۰۰ و ۱۳۲۰۰ تومان تعیین کرد. همچنین سکه طرح جدید در میانه کانال ۴.۱ میلیون تومانی و مثقال طلای آبشده حوالی مرز ۱.۸ میلیون تومانی جابه‌جا شدند.
آخرین قیمت دلار، سکه و طلا امروز چهارشنبه ۹۸/۰۵/۳۰ | کاهش نرخ‌ها تا سطوح حمایتی

به گزارش اقتصادنیوز؛ امروز چهارشنبه 98/05/30 قیمت دلار و سکه در بازار با تغییرات اندک مواجه شد بطوریکه در معاملات اولیه کمی رشد یافت و سپس قیمت‌ها به مدار نزولی بازگشتند و پایین‌تر از نرخ‌های بازگشایی رفتند.

امروز دلار در بازار آزاد تهران در محدوده ۱۱۶۰۰ تومانی قیمت خورد و در لحظه تنظیم گزارش بین ۱۱۶۲۰ و ۱۱۶۵۰ تومان خرید و فروش شده است. 

صرافی ملی امروز قیمت رسمی دلار و یورو را ثابت نگه داشت و بر این اساس نرخ رسمی خریدوفروش دلار در صرافی‌های بانکی بین ۱۱۶۰۰ و ۱۱۷۰۰ تومان اعلام شد. همچنین نرخ رسمی خریدوفروش یورو بین 13100 و 13200 تومان درج شد.

قیمت حواله درهم امارات نیز که دیروز با ۳۲۲۰ تومان بسته شد، امروز با ۳۲۲۵ تومان بازگشایی شد و ظهر ۳۲۰۰ تومان قیمت خورده است.

بیشتر بخوانید: آخرین قیمت دلار در بازار آزاد امروز چهارشنبه ۹۸/۰۵/۳۰ | مواجهه با کف حمایتی چندماهه

از سوی دیگر در بازار طلا قیمت سکه طرح جدید به ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۴ میلیون و ۷۰ هزار تومان قیمت خورد.

همچنین نیم‌سکه ۲ میلیون ۱۳۰ هزار تومان و ربع‌سکه یک میلیون و ۳۳۰ هزار تومان است. سکه گرمی هم با قیمت ۹۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

اونس طلای جهانی امروز با به پایین مرز ۱۵۵۰۰ دلاری عقب‌نشینی کرد. در بازار داخلی هر مثقال طلای آبشده کمی بالای مرز ۱.۸ میلیون تومانی واقع شده بود تا یک قدمی این مرز کاهش یافت. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۴۱۵ هزار تومان است.

برای اطلاع از نرخ لحظه‌ای و نمودار تغییر قیمت به صفحه بازارهای اقتصادنیوز مراجعه کنید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید