هشدار تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد به پزشکان متخلف

کدخبر: ۲۹۹۸۵۲
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دریافت مازاد بر تعرفه در قالب زیرمیزی یا از طریق صدور دو فاکتور یا پرداخت به حساب نزدیکان پزشک تخلف محسوب می شود.
هشدار تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد به پزشکان متخلف

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دریافت مازاد بر تعرفه در قالب زیر میزی یا از طریق صدور دو فاکتور یا پرداخت به حساب نزدیکان پزشک تخلف محسوب می شود تاکید کرد که بیمارستان‌ها و مطب‌های متخلف تعطیل می‌شوند.

براتعلی صالحی در مورد نحوه ورود اداره‌کل تعزیرات حکومتی به تخلف بیمارستان‌ها در قالب اخذ هزینه استفاده از تجهیزات پزشکی یا صدور فاکتور در زمان ترخیص بیماران گفت: گاه بروز تخلفاتی در حوزه درمان گزارش می‌شود به همین دلیل این اداره هر ماه نشستی تحت عنوان تعیین تعرفه نسبی با حضور معاون درمان علوم پزشکی یاسوج برگزار می‌کند و تعرفه و آنچه مازاد بر تعرفه‌های بیمارستان‌ها دریافت می‌شود یکی از مواردی است که در آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

صالحی تصریح کرد: بی تردید دریافت مازاد بر تعرفه در هر قالبی اعم از زیرمیزی یا از طریق صدور فاکتور یا پرداخت به حساب‌های دیگران تخلف محسوب می‌شود.

وی گفت: مواردی بوده که پزشکی دو دستگاه کارتخوان داشته یا دو شماره حساب داشتند و دریافتی از بیماران را در دو بخش به حساب خود و فرد دیگری که با آنها مرتبط بوده انجام داده اند که تمام آنها گرانفروشی محسوب شده و در تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

صالحی با بیان اینکه تعزیرات حکومتی مصمم و جدی با متخلفان حوزه درمان برخورد می‌کند، یادآور شد: تعیین مجازات در این حوزه بستگی به تخلف دارد که تمام بیمارستان‌ها مرتکب شده اند گاهی ممکن است برای تعطیلی بیمارستان نیز حکم صادر شود.

مدیرکل تعزیرات استان افزود: اگر بیمارستانی دو بار تذکر داده شود بار سوم موجب تعطیلی موقت بیمارستان می‌شود اگر این مراکز، تخلفات بهداشتی که به سلامتی جامعه آسیب وارد کند مرتکب شوند به تعطیلی واحد درمانی منجر خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید