شاخص بورس از ابتدای سال تا کنون چقدر رشد داشته است؟

کدخبر: ۲۹۹۸۸۵
اقتصاد نیوز: از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۹۸ روز معاملاتی، بالغ بر ۳۹۲ میلیارد سهم و حق تقدم به ارزش بیش از ۱۲۱۳ هزار میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۹۸روز معاملاتی تعداد ۳۹۲میلیارد و ۱۹۵میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۲۱۳هزار و ۸۳۷۳۵میلیارد ریال در ۳۱میلیون و ۶۷۹هزار و ۹۲۸دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۲۶۵میلیارد و ۷۲میلیون سهم به ارزش ۶۲۲هزار و ۱۹۳میلیارد ریال در ۱۴میلیون و ۸۶۶هزار و ۸۸۶نوبت در بازار اول؛ ۱۲۱میلیارد و ۴۷۹میلیون سهم به ارزش ۴۸۸هزار و ۴۴۳میلیارد ریال در ۱۶میلیون و ۵۵۱هزار و ۱۱۸نوبت در بازار دوم؛ ۴۵میلیون و ۳۰۰هزار برگه به ارزش ۴۳هزار و ۵۰۳میلیارد ریال در ۱۰هزار و ۴۶۵نوبت در بازار بدهی، ۱۳۳میلیون و ۳۴هزار قرارداد به ارزش ۶۸۱میلیارد ریال در ۳۶هزار و ۲۳۱نوبت در بازار مشتقه و ۵میلیارد و ۴۶۵میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۵۹هزار و ۱۷میلیارد ریال در ۲۱۵هزار و ۲۲۸نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است تا کنون به ارتفاع ۲۶۱هزار و ۳۹۱واحد رسیده است

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید