قانون کار یادگار دولت آیت‌الله خامنه‌ای است

کدخبر: ۳۰۰۱۵۱
نصرالله دریابیگی در دیدار با فرمانداران شهرستان های آمل،بابل و قائم شهر گفت:قانون کار یادگار امام و دولت مقام معظم رهبری است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، بعد از ظهر امروز جمعی از نمایندگان تشکلات کارگری و بازنشستگی استان مازندران به مناسبت هفته دولت و روز بازنشستگان با فرمانداران شهر آمل،بابل و قائم شهر دیدار کردند.

نصرالله دریابیگی،رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران در این دیدارها ضمن تبریک هفته دولت،گفت: کارگران و بازنشستگان جز اولین اقشاری بودند که بحث اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی عملیاتی کردند.

وی ادامه داد: جامعه کارگری با تمامی مشکلات معیشتی و اقتصادی پای آرمان های انقلاب و نظام خواهند ایستاد.

دریابیگی تنها مکتبی که صدای کارگران را می شنود، مکتب اسلام دانست و افزود : می خواهیم این را در جهان ثابت کنیم.

وی بابیان اینکه در دوران سختی و غم رهبری و دولت را تنها نمی گذاریم و حامی آنان هستیم، ادامه داد : دولت روحانی با همه سختی ها و مشکلاتی که وجود دارد، مظلوم ترین دولت است.

دبیراجرایی خانه کارگر استان مازندران آموخته های جمهوری اسلامی برای جامعه کارگری را نام برد و ابراز کرد : قانون کار یادگار امام و دولت مقام معظم رهبری است.

این فعال کارگری مشکلات معیشتی و درمانی را دو مشکل عمده برای بازنشستگان و کارگران عنوان کرد و بیان داشت : انتظار داریم که قانون همسان سازی به درستی اجرا شود.

 

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید