قیمت سکه، دلار و طلا امروز سه شنبه ۹۸/۰۶/۰5 | روند نزولی قیمت‌ها

کدخبر: ۳۰۰۴۱۹
اقتصادنیوز؛ امروز سه‌شنبه 5 شهریور ۱۳۹۸ بازار طلا در پی کاهش نرخ اونس طلای جهانی، روند نزولی خود را آغاز کرد و بازار ارز پس از ریزش قابل توجه قیمت‌ها در روز گذشته با نوسان کاهشی اولیه بازگشایی شد. قیمت دلار در بازار آزاد حدود10950 تومان قیمت خورد و صرافی ملی تا ۲۰۰ تومان از قیمت رسمی دلار و یورو کاست. سکه به کانال 3 میلیون تومانی بازگشت و مثقال طلای آبشده روی مدار صعودی به سمت مرز ۱.7 میلیون تومانی پیشروی کرد.
قیمت سکه، دلار و طلا امروز سه شنبه ۹۸/۰۶/۰5 | روند نزولی قیمت‌ها

به گزارش اقتصادنیوز؛  امروز سه‌شنبه 98/06/05  بازار طلا و ارز تهران  با کاهش نسبی قیمت‌ها همراه شد. به دنبال کاهش بهای اونس طلا با بازگشایی بازار جهانی قیمت انواع طلا در بازار داخلی هم با نوسان کاهشی همراه شد. دلار در بازار آزاد با ریزش قیمت مواجه شد 

قیمت رسمی دلار و یورو در صرافی ملی

 صرافی ملی قیمت رسمی خرید و فروش دلار را به ترتیب ۱۰۰ و۱۵۰ تومان کاهش داد. همچنین قیمت خرید و فروش یورو به ترتیب با کاهش ۱۵۰ و ۲۰۰ تومانی مواجه شد. 

قیمت خرید دلار آمریکا: 10,950 تومان  (200-)    قیمت فروش  دلار آمریکا: 11,000 تومان  (300-) 

قیمت خرید یورو: 12,450 تومان  (-,200)      قیمت فروش  یورو: 12,500 تومان  (-,200) 

قیمت دلار در بازار تهران امروز

قیمت آزاد دلار در بازار امروز تهران، با اصلاح کاهشی مواجه شد. دلار آزاد که دیروز با شکستن چند مرز حمایتی تا محدوده ۱۱1۰۰ تومان عقب‌نشینی کرده بود، امروز نیز با افت قیمت محسوس مواجه شد و به رقمی در حدود 10950تومان بازگشایی شد. و در لحظه تنظیم گزارش بین 10900 تا 1100 تومان شد.

نرخ حواله درهم امارات در صرافی‌های دوبی

همچنین قیمت حواله درهم امارات در صرافی‌های دوبی دیروز به 3125  تومان رسید و امروز تا  3030 تومان افت کرد. 

بیشتر بخوانید:آخرین قیمت طلا و ارز امروز سه‌شنبه ۹۸/۰۶/۰۵| ادامه روند کاهشی قیمت دلار

قیمت سکه در بازار تهران امروز

قیمت سکه طرح جدید امروز تا 3 میلیون و 950 هزار تومان کاهش یافت. همچنین قیمت سکه طرح قدیم 3 میلیون و 950 هزار تومان قیمت خورد. همچنین قیمت نیم‌سکه 2 میلیون 80 هزار تومان و ربع‌سکه یک میلیون و 180 هزار تومان است. سکه گرمی هم با قیمت 890 هزار تومان به فروش می‌رسد.

برای اطلاع از نرخ لحظه‌ای و نمودار تغییر قیمت به صفحه بازارهای اقتصادنیوز مراجعه کنید.

 

آخرین نرخ مثقال طلا

قیمت اونس جهانی طلا با بازگشایی بازار جهانی ریزش کرد و به حدود 1532 دلار رسید. به دنبال کاهش قیمت جهانی، در بازار داخلی هر مثقال طلای آبشده لبه سمت مرز 1.7 میلیون تومانی رسید و در لحظه تنظیم گزارش ۱ میلیون و 740 هزار تومان قیمت خورد.

 همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود 400هزار تومان است.

بیشتربخوانید:سکه در آستانه کانال ۳ میلیون تومانی، دلار حوالی مرز ۱۱ هزار تومانی​

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید