خوش‌بینی تحلیلگران از آینده بیت کوین

کدخبر: ۳۰۱۲۰۲
اقتصاد نیوز: برخلاف وضعیت حال حاضر بازار ارزهای دیجیتال، تحلیلگران و ماینرها بر این باورند که در ماه های آینده قیمت بیت کوین با افزایش زیادی روبه‌رو خواهد شد.
خوش‌بینی تحلیلگران از آینده بیت کوین

به گزارش اقتصاد نیوز و به نقل از کلیک،در پی کاهش قیمت چند روز پیش بیت کوین، این ارز برای بار سوم از ماه ژوئیه تاکنون، به کمتر از 9600 دلار رسیده است. در طی چند هفته گذشته، ارز دیجیتال بیت کوین اغلب در نزدیکی 10000 دلار معامله می شد و کمتر شاهد نوسان های سنگین در آن بودیم. حال، در پی کاهش قیمت اخیر این ارز دیجیتال، بسیاری از سرمایه گذاران این ارز نسبت به آینده آن کمی احساس خطر کرده اند. با این حال، ماینرها و تحلیلگران این زمینه نظر دیگری دارند؛ آن ها بر این باورند که در طی ماه های آینده قیمت بیت کوین دوباره به روند صعودی باز خواهد گشت و شاهد افزایش قیمت این ارز خواهیم بود.

بر اساس گزارش وب سایت Blockchain.com، در حال حاضر نرخ هش بیت کوین با میزان 83 میلیون تراهش در ثانیه بیش از هر زمان دیگری به بالاترین سطح خود نزدیک شده است. این آمار در روز 29 اوت به ثبت رسیده است. وجود چنین نرخ هشی در شبکه بیت کوین به این معناست که هیچ وقت این شبکه از این امن تر نبوده است. شگفت آور است اگر بدانید که این میزان نسبت به دسامبر 2018، حدود 160 درصد افزایش یافته است. این آمار حاکی از این است که در این مدت علاقه به بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال افزایش یافته است.

بریان کلی، بناینگذار BKCM بیان کرده ماینرها سرمایه کافی برای تامین نیاز عملیات 12 ماه آینده خود را به دست آورده اند. وی در این باره می گوید:

من با ماینرهای زیادی در سراسر جهان صحبت کرده ام و اکثر آن ها گفته اند که به اندازه ای بیت کوین فروخته اند که در سال آینده ما را درگیر کند، ما نیز در این زمان بیت کوین ها را نگه خواهیم داشت و فروش را به نصف می رسانیم. این موضوع در اقتصاد ساده است: تقاضای زیاد و عرضه کم، قیمت را بالا می برد.

بر اساس گفته های Nunya Bizniz، تحلیلگر ارز دیجیتال در توییتر، با نتیجه هایی که از حجم میانگین متحرک 15 ماهه بیت کوین به دست می آید، انتظار می رود که پس از مدت ها در ماه های آینده قیمت بیت کوین رکورد جدیدی ثبت کند. در واقع هر زمان که قیمت بیت کوین از این شاخص عبور کرده، در بازه چند ماهه تا چند ساله به بیشترین میزان خود رسیده است. حال چند ماه پیش این اتفاق برای شاخص قیمت بیت کوین رخ داده و باید به زودی منتظر این افزایش قیمت باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید