قیمت دلار، سکه و طلا امروز یکشنبه ۹۸/۰۶/۱7 | نوسان افزایشی قیمت‌ طلا و ارز

کدخبر: ۳۰۲۲۰۶
اقتصادنیوز؛ امروز یکشنبه ۱۷ شهریور ماه ۱۳۹۸ بازار طلا و ارز با نوسان محدود نرخ‌ها بازگشایی و آغاز به کار کرد، بخش عمد این تغییرات تحت تأثیر رشد شبانه قیمت‌ها پس از دریافت سیگنال‌های سیاس مربوط به برجام رخ دادند. در معاملات اولیه امروز قیمت دلار در بازار آزاد به محدوده ۱۱۴۰۰ تومانی راه یافت و تا رقم ۱۱۵۰۰ تومان نیز به فروش رسید. رفت و بین ۱۱۳۷۰ تا ۱۱۴۰۰ تومان قیمت خورد. صرافی ملی نیز قیمت رسمی دلار و یورو را به ترتیب با قیمت ۱۱۴۰۰ و ۱۲۶۰۰ تومان برای فروش قیمت خورد. از سوی دیگر در بازار طلا، مثقال طلای آبشده به پایین مرز حساس ۱.۸ میلیون تومانی رفت و سکه طرح جدید تا ۴ میلیون و ۱۱۰هزار تومان قیمت خورد
قیمت دلار، سکه و طلا امروز یکشنبه ۹۸/۰۶/۱7 | نوسان افزایشی قیمت‌ طلا و ارز

به‌‌گزارش اقتصادنیوز؛ امروز یکشنبه 17 شهریور ۱۳۹۸ بازار طلا و ارز تهران با توجه به رشد قیمت‌ها در معاملات شبانه پشت خطی با صعود کم نرخ‌ها مواجه شد.

بیشتر بخوانید:آخرین قیمت طلا و ارز امروز یکشنبه ۹۸/۰۶/۱۷ | شیب افزایشی طلا و ارز​

در معاملات امروز دلار در بازار تهران مانند روز قبل  رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در بازار تهران که روز قبل  تا ۱۱,۶۰۰ (یازده هزار و ششصد ) تومان رسیده بود، امروز - یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ مصادف با ۰۸ سپتامبر ۲۰۱۹ - با رشد ۱.۵۲ درصدی به ۱۱,۷۸۰ (یازده هزار و هفتصد و هشتاد ) تومان رسید

در بازار ارز پایتخت همچنین قیمت فروش یورو به 12800 تومان و قیمت فروش پوند انگلیس به 13900 تومان رسید. قیمت حواله درهم امارات در صرافی‌های دوبی نیز امروز از 3130 تومان به 3145 تومان پیش رفت.

بیشتر بخوانید:آخرین قیمت دلار در بازار آزاد امروز یکشنبه ۹۸/۰۶/۱۷ | افزایش نرخ دلار​

امروز یکشنبه 1398/06/17 صرافی ملی نرخ رسمی خرید و فروش یورو را 50 تومان افزایش داد و  به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت خرید دلار آمریکا: 11,500 تومان  (50)       قیمت فروش  دلار آمریکا: 11,600 تومان  (50) 

قیمت خرید یورو: 12,750 تومان  (50)                قیمت فروش  یورو: 12,850 تومان  (50) 

آخرین قیمت طلا و سکه

امروز یکشنبه ۱7 شهریور 1398 سکه طرح جدید  4 میلیون و 130 هزار تومان و سکه طرح قدیم  4 میلیون و 100 هزار تومان قیمت خورد. همچنین قیمت نیم‌سکه 2 میلیون 110 هزار تومان و ربع‌سکه یک میلیون و 300 هزار تومان شد. سکه گرمی هم با قیمت 920 هزار تومان به فروش رسید.

بیشتر بخوانید:قیمت دلار و یورو امروز چند است؟ | شنبه ۹۸/۰۶/۱

همچنین بازار طلای جهانی بهای اونس طلای جهانی به حدود 1507 دلار رساند. همچنین در بازار داخلی هر مثقال طلای آبشده به رقم یک میلیون و 798 هزار تومان رسید که معادل هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود 415 هزار تومان است.

برای اطلاع از نرخ لحظه‌ای و نمودار تغییر قیمت به صفحه بازارهای اقتصادنیوز مراجعه کنید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید