برنج های دپو شده از فردا ترخیص می شوند

کدخبر: ۳۰۳۲۲۵
اقتصاد نیوز: معاون فنى گمرک ایران با اشاره به مجوز صادرشده از سوی ستاد تنظیم بازار گفت: گمرکات اجرایى از روز دوشنبه آمادگى ترخیص محموله‌هاى برنج پروانه‌شده در حداقل زمان ممکن را دارند.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم؛ مهرداد جمال ارونقى با اشاره به آخرین وضعیت برنجهای در گمرک مانده با توجه به مکاتبه اخیر دبیر کارگروه تنظیم بازار، گفت: بعد از پیگیرى‌هاى به‌عمل‌آمده از سوى گمرک ایران، معاون بازرگانى داخلى و دبیر کارگروه تنظیم بازار، در مکاتبه‌ای با عنوان معاون وزیر جهاد کشاورزى ترخیص محموله‌هاى برنج ثبت سفارش و تأمین ارز شده با رعایت شرایطى بلامانع اعلام شده است.

وی افزود، گمرکات اجرایى کشور آمادگى کامل در جهت ترخیص محموله‌هاى دپوشده را داشته و صاحبان کالا ضمن هماهنگى لازم با مرجع ذی‌صلاح مربوطه مى‌توانند نسبت به خروج کالاهاى خود اقدام نمایند.

معاون فنی گمرک با بیان اینکه گمرک ایران درخصوص اقلام اساسى با صدور بخشنامه‌هاى متعدد تسهیلات لازم از جمله حمل یک‌سره کالا، موافقت با نمونه‌بردارى از کالا قبل از تخلیه و هنگام تخلیه کالا، خروج شبانه‌روزى و ایام تعطیلات را قائل شده، ادامه داد: هیچ مشکلى در خروج محموله‌هاى برنج داراى پروانه با رعایت مقررات اشاره‌شده وجود نداشته و  صاحبان کالا ضمن هماهنگى‌هاى لازم با مرجع اشاره ‌شده، به‌قید فوریت جهت خروج محموله‌هاى برنج دپوشده مراجعه نمایند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید