کشف 630 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای سیستان

کدخبر: ۳۰۶۴۴۴
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند بزرگ قاجاق مواد مخدر و کشف 630 کیلوگرم تریاک و تعدادی سلاح و مهمات در مرزهای این استان خبر داد.
کشف 630 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای سیستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری مهر، سردار محمد ملاشاهی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بر مرزداران ولایت‌مدار اظهار داشت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر در طول نوار مرزی به مناسبت هفته ناجا، مرزداران این فرماندهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در منطقه مرزی «میرجاوه» مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند بزرگ را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: برای انهدام این باند بزرگ موادمخدر چند تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: مرزداران هوشیار این فرماندهی، در این عملیات هدفمند موفق شدند ضمن توقیف 2 دستگاه خودرو و دستگیری یک قاچاقچی، 630 کیلوگرم تریاک و مقادیری سلاح و مهمات را کشف کنند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و مجاهدت‌های دستگاه های امنیتی استان، بیان داشت: مجموعه مرزبانی با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط استان پهناور سیستان و بلوچستان اجازه نمی دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه ای احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد مرزبانی و دستگاه قضائی با آنان قاطع و قانونی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید