فروش اقساطی 4 محصول ایران خودرو برای 1 آبان+جزئیات

کدخبر: ۳۰۸۹۷۳
ایران خودرو شرایط فروش اقساطی 4 خودروی خود ویژه آبان 98 را اعلام کرد.
فروش اقساطی 4 محصول ایران خودرو برای 1 آبان+جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز، طرح فروش اقساطی محصولات ایران خودرو از ساعت 11 چهارشنبه 1 آبان 98 در وبسایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir آغاز خواهد شد.

در این طرح خودروهای پارس سال" ، "پژو 405 دوگانه سوز" ، " پارس TU5" و پژو 206 صندوقدار به صورت اقساطی به فروش می رسد.

شرایط و توضیحات روش فروش اعتباری:

در این روش فروش صرفا" مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک های طرح " سامانه صیاد " را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند از اینرو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، همچنین نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد،و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتری به حساب ایشان استرداد خواهد شد.

ضمنا "چک باز پرداخت اقساط با تاریخ قید شده در بخشنامه صرفا" از مشتری صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و در این بخشنامه امکان دریافت چک از شخص ثالث (اقوام درجه یک ،دو و ...) وجود ندارد و عنوان صادر کننده چک دراین بخشنامه اشاره به صاحب قرارداد دارد.

همچنین فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چکها برای کلیه محصولات این بخشنامه امکانپذیر نخواهد بود، لذا ضروریست نمایندگی های محترم در این خصوص اطلاع رسانی مقتضی به مشتریان خود داشته باشند.

و لازم به توضیح است مشتریان محترم حداکثر ظرف 10 روز پس از ایجاد قرارداد می بایستی نسبت به ارائه چک به نمایندگی اقدام نمایند در غیراین صورت قرارداد آنها یک طرفه از سوی شرکت ایران خودرو ابطال و وجه آنها مسترد خواهد شد.

Co2iaPl40nGG

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید