توقیف کامیون حامل بار تریاک در مازندران

کدخبر: ۳۱۰۷۴۳
فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون حامل بار تریاک در محور آمل به بابل خبر داد.
توقیف کامیون حامل بار تریاک در مازندران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس؛ سیدمحسن جعفری از شناسایی و توقیف یک دستگاه کامیون حامل بار تریاک در محور آمل به بابل خبر داد و اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق موادمخدر از استان‌های شرقی کشور با یک دستگاه کامیون توسط عامل افیونی در این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی متهم به قاچاق موادمخدر که با یک دستگاه خودرو کامیون خاور به صورت بسیار ماهرانه اقدام به حمل و جابه‌جایی موادمخدر از استان‌های شرق کشور به شمال کشور می‌کرد، شناسایی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل تصریح کرد: با شناسایی متهم و با هماهنگی قضایی این فرد پس از چند هفته تعقیب و مراقبت سرانجام حین حمل موادمخدر در محور آمل به بابل در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت.

این مسؤول خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودروی متهم 35 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به‌طرز ماهرانه‌ای در قسمت تاج خودرو جاساز شده بود، کشف شده است.

جعفری افزود: در این خصوص متهم به قاچاق موادمخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه به مرجع قضایی معرفی شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید