اثر افزایش قیمت بنزین بر لوازم خانگی

کدخبر: ۳۱۲۴۳۶
رئیس اتحادیه لوازم خانگی همدان با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین در قیمت تمام شده لوازم خانگی تأثیر ندارد گفت: جشنواره فروش ویژه لوازم خانگی به زودی همراه با تخفیف‌های ویژه برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز، امیر خانجانی در گفتگو با فارس با بیان اینکه با توجه به رکود کم‌سابقه‌ای که بر بازار لوازم خانگی حکم‌فرماست، هیچ تغییری در قیمت‌های بازار رخ نداده است اظهار کرد: فعالان صنف لوازم خانگی هیچ علاقه‌ای به افزایش قیمت‌ها ندارند چراکه این افزایش عرضه لوازم خانگی را کاهش می‌دهد.

وی افزود: امروز تولیدکنندگان لوازم خانگی نیز با بکارگیری ابزار تشویقی به دنبال کاهش قیمت کالاهای خود هستند تا مردم بتوانند نسبت به خرید اقدام کنند.

رئیس اتحادیه لوازم خانگی همدان با بیان اینکه قیمت لوازم خانگی به نرخ ارز وابسته است تصریح کرد: در این بخش با ثبات و کاهش قیمت مواجه هستیم و این مسأله نیز نمی‌تواند بر قیمت‌ها تأثیر بگذارد.

وی با تأکید بر اینکه حمل و نقل لوازم خانگی با خودروهای گازوئیلی انجام می‌شود ادامه داد: از آنجا که قیمت گازوئیل تغییری نیافته است، بنابراین افزایش قیمت بنزین در قیمت تمام شده لوازم خانگی نیز تأثیر ندارد.

خانجانی با بیان اینکه لوازم خانگی به وفور در بازار و انبارها وجود دارد خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنیم مردم نسبت به خرید کالاهای مورد نیازشان عجله به خرج نداده و با دقت بیشتری نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه به زودی جشنواره فروش صنف لوازم خانگی برگزار می‌شود گفت: در این جشنواره فروش انواع لوازم خانگی با تخفیفات ویژه همراه خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید