آخرین پیش بینی وضعیت هوای کشور

کدخبر: ۳۱۲۴۶۷
اقتصاد نیوز: سازمان هواشناسی با اعلام بارش برف، باران و رعد و برق از امروز تا جمعه در اکثر مناطق کشور از کاهش ۷ تا ۱۲ درجه‌ای دما در نیمه شرقی کشور طی چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی کشور امروز و فردا در سواحل شمالی، نواحی مرکزی ،‌استان های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی،‌ جنوب غرب، بخش‌های از شمالغرب و غرب بارش باران، برف و وزش باد پیش بینی شده که بارش در مناطق جنوبی همراه با رعد و برق خواهد بود.

شدت بارش‌های امروز برای استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر،‌نیمه غربی فارس، نیمه شرقی خوزستان،‌جنوب لرستان، شمال و مرکز خلیج‌فارس،  و فردا برای بوشهر،‌برخی مناطق فارس و مرکز خلیج فارس است.

سازمان هواشناسی همچنین اعلام کرده روز چهارشنبه بارش در نوار غربی قطع شده و بارش در نیمه شرقی،‌سواحل شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و مرکز کشور و روز پنجشنبه بارش در نیمه شرقی،‌سواحل شمالی، اردبیل، شرق آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی روی می‌دهد.

روز جمعه نیز در سواحل شمالی،‌ شمال اردبیل و شرق آذربایجان شرقی بارش پیش بینی شده است. روزهای چهارشنبه و پنجشنبه  کاهش 7 تا 12 درجه‌ای دما در شمال شرق و شرق پیش بینی می‌شود،‌ضمن این که دریای خزر و خلیج فارس طی سه روز آینده مواج خواهند بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید