آخرین قیمت دلار، طلا و سکه امروز شنبه ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ | رفت‌وبرگشت کوتاه قیمت‌ها

کدخبر: ۳۱۸۳۸۱
اقتصادنیوز: امروز شنبه ۷ دی‌ماه ۱۳۹۸ قیمت‌ها در بازار طلا و ارز ابتدا با عقب‌نشینی محدود در معاملات پیش از ظهر همراه شد، اما تا ظهر قیمت‌ها به حوالی ارقام پیشین بازگشتند. دلار آمریکا در بازار آزاد از محدوده ۱۳۲۰۰ تومانی به محدوده ۱۳۱۰۰ تومانی رفت و ظهر دوباره در محدوده ۱۳۲۰۰ تومانی معامله شد. صرافی ملی قیمت فروش دلار و یورو را بدون تغییر به ترتیب ۱۲۹۷۰ و ۱۴۲۵۰ تومان اعلام کرد. در بازار طلا نیز سکه طرح جدید در نزدیکی مرز ۴.۶ میلیون تومانی نوسان داشت و هر مثقال طلای آبشده بین ۲ میلیون و ۳۵ هزار تومان و ۲ میلیلون و ۴۵ هزار تومان جابه‌جا شد.
آخرین قیمت دلار، طلا و سکه امروز شنبه ۱۳۹۸/۱۰/۰۷ | رفت‌وبرگشت کوتاه قیمت‌ها

به‌گزارش اقتصادنیوز، امروز شنبه ۷ دی‌ماه ۱۳۹۸ مصادف با ۲۸ دسامبر ۲۰۱۹ بازار طلا و ارز پایتخت با رفت و برگشت قیمت‌ها مواجه شد و به رغم ریزش نسبی در معاملات اولیه تا ظهر نرخ‌ها به مدار صعودی و قیمت‌های سابق بازگشتند.

در اولین روز هفته دلار آمریکا در بازار آزاد تا ۱۳۱۲۰ تومان نیز کاهش یافت و حوالی ساعت ۲ بعدازظهر بین ۱۳۲۲۰ تا ۱۳۲۶۰ تومان معامله شد.

 قیمت دلار کانادا  10230 تومان و  دلار استرالیا  نیز 9220 تومان است. همچنین یورو بین ۱۴۶۵۰ تا ۱۴۷۵۰ تومان در بازار آزاد خرید و فروش شد.

همچنین بهای پوند انگلیس 17300 تومان فرانک سوئیس  13600 تومان،  یوان چین  1925 تومان و  لیر ترکیه 2270 تومان قیمت‌گذاری شد.

گفتنی است نرخ حواله درهم امارات در بازار دوبی از 3625 تومان روز پنجشنبه، امروز به مبلغ 3585 تومان نیز رسید اما تا بعدازظهر تا ۳۶۱۰ تومان افزایش یافت.

امروز شنبه ۷ دی صرافی ملی نرخ رسمی خرید و فروش دلار و یورو را بدون تغییر و به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت خرید دلار آمریکا:  12.870 تومان          قیمت فروش دلار آمریکا:  12.970 تومان 

قیمت خرید یورو:  14.150 تومان                     قیمت فروش یورو:  14،250 تومان 

 

آخرین قیمت طلا و سکه

در حالی که پیش از ظهر امروز سکه امامی تا رقم 4 میلیون 590 هزار تومان نیز کاهش یافته بود، بعدازظهر شنبه هفتم دی‌ماه ۱۳۹۸ سکه طرح جدید به 4 میلیون و 620 هزار تومان رسید و سکه طرح قدیم 4 میلیون و 615 هزار تومان قیمت خورد.

قیمت نیم‌سکه 2 میلیون و 380 هزار تومان و ربع‌سکه یک میلیون و 450 هزار تومان شد. سکه گرمی هم با قیمت 910 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بهای اونس طلا در بازار جهانی حدود 1511 دلار بود. در بازار داخلی نیز بعدازظهر هر  مثقال طلای آبشده تا 2 میلیون و 45 هزار تومان افزایش یافت، که این رقم معادل هر  گرم طلای ۱۸ عیار حدود 472 هزار تومان است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید