آخرین وضعیت امداد رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

کدخبر: ۳۲۱۰۴۵
اقتصاد نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ارسال ۴۰ تُن مواد غذایی به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
آخرین وضعیت امداد رسانی به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم؛ مرتضی سلیمی با اشاره به آخرین وضعیت سیل در استان سیستانوبلوچستان گفت: در 13 شهرستان ایرانشهر، چابهار، خاش، دلگان، زاهدان، سرباز، سراوان، سیب و سوارن، فنوج، کنارک، میرجاوه، نیکشهر و هیرمند متأثر از سیل و آبگرفتگی بوده‌اند که در روزهای گذشته به 3 هزار و 428 نفر در 98 شهر و روستا امدادرسانی شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط در این مناطق نسبت به روزهای گذشته بهتر شده است، گفت: در حال حاضر 6 فروند بالگرد به این مناطق اعزام شده است. 521 امدادگر و نجاتگر نیز در قالب 104 تیم عملیاتی در حال امدادرسانی به هموطنان متأثر از سیل و آبگرفتگی در این استان هستند.

سلیمی همچنین به اسکان یک هزار و 144 نفر در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده امروز 40 تُن مواد غذایی به مناطق سیل‌زده ارسال خواهد شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی و همکاری سایر بخش‌ها که در مناطق سیل زده حضور دارند شرایط در روزهای آتی بهتر شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید