پیش فروش سه محصول ایران خودرو از امروز + شرایط

کدخبر: ۳۲۱۹۱۵
اقتصاد نیوز: شرایط پیش فروش ایران خودرو از ابتدای دی برقرار بودند و تا آخرین روز اولین ماه زمستان برقرار خواهند بود. در طی این شرایط پیش فروش خودروهای مختلفی برای عرضه به مشتریان تدارک دیده شده بود و موعد تحویل آن‌ها نیز معمولا آذر و دی 99 عنوان شده است.
پیش فروش سه محصول ایران خودرو از امروز + شرایط

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خودروبانک؛ در آخرین روز دی‌ماه شرایط پیش فروش پژو پارس LX، پژو 206 تیپ 2 و سمند LX در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. پیش فروش پژو پارس LX با توجه به محبوبیت فوق‌العاده بالای این خودرو در بازار، می‌تواند برای مخاطبین جالب توجه باشد. پژو پارس LX از همان روزهای ابتدایی عرضه توانست در بازار برای خودش جایگاه مناسبی پیدا کند و با افزایش نوسانات بازار، قیمت این خودرو افزایش قابل توجهی داشته و تاثیر شدیدی از شرایط اقتصادی کشور دریافت کرده است.
شرایط پیش فروش پژو 206 تیپ 2 و شرایط پیش فروش سمند LX نیز همزمان با پژو پارس LX در دسترس مخاطبان قرار خواهند گرفت. پژو 206 تیپ 2 هاچ‌بکی پرطرفدار است که از دهه هشتاد خورشیدی تاکنون در بازار ایران حضور دارد و طرفداران قابل توجهی را به سمت خودش جذب کرده است. عمده رقیب این خودرو در بازار تیبا 2 محسوب می‌شود.
سمند LX نیز سدان خانوادگی پرطرفداری از ایران خودروست که خودرو چند نسل از خانواده‌های ایرانی بوده است. سمند ال ایکس در این‌ سال‌ها با پیشرانه‌های مختلفی از جمله XU7 پژو و EF7 موسوم به موتور ملی به بازار عرضه شد که نسخه حاضر در شرایط پیش فروش ایران خودرو، به موتور 1800 سی سی پژو مجهز است. با توجه به سختگیرانه‌تر شدن استانداردهای خودرویی از سال آتی، در بخشنامه ایران خودرو ذکر شده که این محصولات مطابق با آخرین استانداردها و مقررات جاری حاکم بر کشور تحویل خواهند شد.
همانند گذشته هر کدملی قادر است تنها یک دستگاه از خودروهای این بخشنامه را ثبت نام کند و این شرایط برای مشتریانی که در 18 ماه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا اقدام به ثبت نام نموده و یا دراین مدت خودرو تحویل گرفته‌اند، قابل دسترسی نخواهد بود. در ادامه می‌توانید جدول شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه 30‌ ام دی‌ماه را مشاهده کنید:

خودرو رنگهای قابل انتخاب پیش پرداخت موعد تحویل سود مشارکت سود انصراف
پژو پارس LX سفید، نقره ای، مشکی، خاکستری 423000000 دی 99 15 % 12 %
سمند LX سفید، نقره ای، مشکی، خاکستری، آبی کبود 335000000 دی 99 15.5 % 12.5 %
پژو 206 تیپ 2 سفید، نقره ای، مشکی، خاکستری، قرمز دو پوششه، آبی کاسپین، گیلاسی 333000000 دی 99 15.5 % 12.5 %
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید