رئیس کل بانک مرکزی تشریح کرد؛ جزئیات استمهال اقساط وام‌های بانکی اسفند98 تا اردیبهشت 99

کدخبر: ۳۲۷۸۴۸
اقتصادنیوز: عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی تصمیمات مهم شورای پول و اعتبار برای حمایت از صاحبان کسب‌وکارها به ویژه فعالیت‌ها و حِرف خُرد که به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا دچار مشکلات مالی شده‌اند را تشریح کرد.
رئیس کل بانک مرکزی تشریح کرد؛ جزئیات استمهال اقساط وام‌های بانکی اسفند98 تا اردیبهشت 99

به گزارش اقتصادنیوز«عبدالناصر همتی» شامگاه سه‌شنبه در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: در جلسه عصر امروز (سه‌شنبه ۱۳ اسفند) شورای پول و اعتبار تصمیمات مهمی برای حمایت از صاحبان کسب و کارها، خصوصا فعالیت‌ها و حرف خرد که به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا دچار مشکلات مالی شده‌اند اتخاذ شد.

طبق اعلام رئیس کل بانک مرکزی، مصادیق این کسب و کارها توسط دولت تعیین می‌شود؛ نظیر هتل‌ها، رستوران‌ها، بخشی از حمل و نقل و ... .

همتی اضافه کرد: به این صورت که، اقساط تسهیلات آنها و نیز اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه کلیه اشخاص، طی ماه‌های اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ بدون وضع هر گونه جریمه یا کارمزد به زمان انتهاب اقساط آنها منتقل بشود.

وی افزود: کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی موظف هستند بر اساس مصادیق اعلامی دولت و درخواست مشتری، مساعدت لازم با را به عمل آورند.

همتی اضافه کرد: بالطبع بانک مرکزی نیز در کنار مدیران بانک‌ها خواهد بود و در صورت نیاز به حمایت مالی، پشتیابی لازم را از آنها به عمل خواهد آورد.

 

  •  
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید