تصمیم مهم وزارت اقتصاد برای دامنه نوسان در بورس و فرابورس

کدخبر: ۳۲۸۲۰۸
اقتصادنیوز: با دستور وزیر اقتصاد و رییس شورای عالی بورس، دامنه نوسان در بورس و فرابورس از روز شنبه ۹۸/۱۲/۱۷ از دو درصد به روال قبل بازگشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایبِنا، وزیر اقتصاد و رییس شورای عالی بورس بر اساس مشورت به عمل آمده با اکثریت اعضای شورای عالی بورس به رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، دستور داد، مصوبه هیات مدیره آن سازمان در خصوص کاهش دامنه نوسان به دو درصد، را به دلیل لزوم مدیریت و تعادل بازارهای مالی در حوزه های اقتصادی کشور، فعلا منتفی شود و تاکید کرد از روز شنبه (۱۷ اسفندماه جاری)، دامنه نوسان در بورس و فرابورس از ۲ درصد به روال عادی بازگردد.

با دستور دژپسند و طی دستوری به رییس سازمان بورس و اوراق بهادار کاهش دامنه نوسان در بورس و فرابورس به ۲ درصد، فعلا منتفی شود و به روال عادی بازگردد. دژپسند بر اساس مشورت به عمل آمده با اکثریت اعضای شورای عالی بورس به رییس سازمان بورس و اوراق بهادار دستور داد، کاهش دامنه نوسان به دو درصد، را به دلیل لزوم مدیریت و تعادل بازارهای مالی در حوزه های اقتصادی کشور، فعلا منتفی شود و تأکید کرد از روز شنبه (۱۷ اسفندماه جاری)، دامنه نوسان در بورس و فرابورس  به روال عادی بازگردد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید