جزییات شارژ خرید اعتباری بازنشستگان

کدخبر: ۳۲۸۸۰۰
مدیرکل امور اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری گفت: همه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تک ورثه همسر که میزان حقوق خالص آنها بالای یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است، مشمول دریافت تسهیلات اعتباری خرید از فروشگاه های رفاه می‌شوند و می‌توانند از این وام استفاده کنند.
جزییات شارژ خرید اعتباری بازنشستگان

به گزارش اقتصادنیوز زهرا زاده‌ غلام در گفت وگو با ایرنا افزود: این تسهیلات اعتباری به مناسبت عید نوروز به بازنشستگان اعطا می شود و مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به کارت مشمولان واریز شده که نرخ بازپرداخت آن ۲ درصد است و بر اساس میزان بهره‌مندی افراد از این مبلغ، از حقوق بازنشستگان طی چهار قسط کسر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این نوع تسهیلات در سال سه بار قابل استفاده است و بازنشستگان و وظیفه بگیران مشمول از هفتم اسفند ماه تا هفتم  فروردین ماه می‌توانند نخستین مرحله استفاده را داشته باشند و با مراجعه به فروشگاه‌های رفاه و وین مارکت ها، هر کالایی که در این فروشگاه‌ها عرضه می شود را خریداری کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بازنشستگان قبل از خرید با ورود به سامانه بازنشستگی کشوری به نشانی  www.cspf.ir و لینک طرح یاری می‌توانند از شرایط بهره مندی خود مطلع و آن را اعتبار سنجی کنند.

وی ادامه داد: فروشگاه رفاه به مشمولان پیامک ارسال می‌کند و بعد از آن مشمولان می‌توانند به فروشگاه‌های رفاه مراجعه کنند، اگر پیامک به بازنشستگان و وظیفه بگیران از سوی فروشگاه رفاه ارسال نشود، قبل از مراجعه به فروشگاه‌ها حتما استعلام بگیرند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: بازنشستگان بعد از تکمیل بازپرداخت تسهیلات یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی که در اسفند ۹۸ دریافت کردند، می‌توانند در مرداد ماه سال ۹۹ دوباره این مبلغ را دریافت کنند.

وی ادامه داد: برخی بازنشستگان که سپهر کارت ندارند به منظور استفاده از این تسهیلات می توانند برای دریافت سپهرکارت به بانک صادرات مراجعه کنند.

زاده غلام افزود: بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری چنانچه هر گونه سئوالی در زمینه این تسهیلات داشته باشند می توانند از طریق شماره تلفن ۲۵۰۰مطرح کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید