دولت ایران تا کنون چند میلیار تومان برای مقابله با کرونا هزینه کرده است؟

کدخبر: ۳۲۹۲۵۷
اقتصادنیوز: معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در توییتی با اشاره به دو اقدام اصلی دولت در مقابله با کرونا تصریح کرد: تاکنون ۱۶۰۰ میلیاردتومان به ستاد ملی مقابله با کرونا و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پرداخت شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا «محمدباقر نوبخت» در این توییت تصریح کرده است: ‌افزون بر کمک به معیشت گروه‌های آسیب‌پذیر، اقدام دیگر دولت برای مقابله با ‎کرونا، تقویت نظام بهداشت و درمان برای خدمت به مردم بوده است که تاکنون ۱۶۰۰ میلیاردتومان به ستاد ملی مقابله با کرونا و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پرداخت شده است.

وی شب گذشته (پنجشنبه) هم از اختصاص دو بسته برای اقشار کم‌برخودار که شامل کمک ماهیانه ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی برای سه میلیون ایرانی فاقد درآمد ثابت و وام یک تا دو میلیونی چهار درصدی بدون ضامن برای چهار میلیون نفر شاغل آسیب‌دیده همچون کارگران و اصناف خبر داد.

کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز (جمعه) در باره آخرین آمار مبتلایان و فوت شدگان بیماری کرونا گفت: تاکنون ۱۱ هزار و ۳۶۴ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۵۱۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و سه هزار و ۵۲۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید