بر اساس دستور جدید رئیس صداوسیما:

تبلیغات فروشگاهی در صداوسیما کاهش می‌یابد

کدخبر: ۳۲۹۶۳۰
عبدالعلی علی عسکری به مدیرکل بازرگانی صداوسیما دستور داده تا پخش تبلیغات فروشگاهی متعاد‌ل‌تر شود.
 تبلیغات فروشگاهی در صداوسیما کاهش می‌یابد
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، ماجرا از جایی شروع شد که میان‌برنامه‌ای این روزها از شبکه سوم سیما پخش می‌شود که مربوط به تبلیغ یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که مدام از تمدید تخفیفات طلایی خود می‌گوید و مردم را برای خرید بیشتر به فروشگاه‌ها ترغیب می‌کند. نقدی به این اوضاع داشتیم که "صداوسیما خودش برای تولید برنامه و سریال به هشدارهای بهداشتی و مراقبت‌های پزشکی عمل می‌کند، مردم را هوشیار می‌کند اما به یک باره می‌بینیم مجری می‌آید و فریاد می‌زند "به حراجستون بروید، خرید کنید!".

نوشتیم که چرا در این شرایط که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نهادهای دیگر و حتی هنرمندان و اهالی فرهنگ تأکید دارند مردم سفر نروند و ترجیحاً از ترددهای غیرضرور بپرهیزند و به خرید آنلاین روی آورند؛ کاری که حتی خود صداوسیما و مجریان و دست‌اندرکارانش این توصیه را دارند به یک باره می‌بینم در شبکه سوم سیما، بهمن هاشمی مجری این برنامه کوتاه می‌آید و فریاد می‌زند که به "حراجستون طلایی" بروید و خرید کنید!

تلویزیون , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران , عبدالعلی علی عسگری ,

محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در توئیت جدید خودش به دستور جدید رئیس رسانه‌ملی اشاره کرد و نوشت: "برخی از مردم با 162 تماس گرفتند و پرسیدند که چرا می‌گید در خانه بمانید و از طرفی تبلیغ حراج فروشگاهی رو زیاد پخش می‌کنید، گرچه نمی‌شود و نباید کشور رو در این شرایط تعطیل کرد، به ویژه درباره تأمین مایحتاج مردم، اما حرف درستی است که میزان تبلیغ در این زمینه باید متناسب باشه.

دستوری از سوی رئیس سازمان صداوسیما در این زمینه به مدیرکل بازرگانی ابلاغ شده و ان‌شاءالله پخش تبلیغات فروشگاهی متعادل‌تر می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید