بسته حمایت معیشتی فروردین به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

کدخبر: ۳۳۰۷۸۷
اقتصادنیوز: سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی گفت: افرادی که در اسفندماه سال گذشته بسته حمایت معیشتی دریافت کردند، فروردین ماه امسال نیز جزو مشمولان خواهند بود.
بسته حمایت معیشتی فروردین به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

به گزارش اقتصادنیوز «حسین میرزایی» در گفت و گو با ایرنا افزود: افرادی که در لیست اسفند ماه بودند به هیچ وجه حذف نخواهند شد و بالتبع به این لیست کسی هم اضافه نخواهد شد.

وی تاکید کرد: افرادی که پیش از این نسبت به عدم دریافت بسته حمایت معیشتی اعتراض کرده بودند و در لیست مشمولان قرار نگرفته بودند و نیز افرادی که در لیست یارانه بگیران نبودند و متقاضی دریافت حمایت معیشتی هستند در خرداد ماه ۹۹ یکبار دیگر بررسی و وسع سنجی می شوند.

سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی افزود: پس از بررسی اعتراض افراد چنانچه واجد شرایط باشند و مشمول شوند، به لیست اضافه می شوند.

وی تصریح کرد: آزمون وسع در خرداد ماه امسال برای مشمولین و متقاضیان جدید اجرا می شود و لیست مشمولین یکبار دیگر بروزرسانی می شود.

میرزایی گفت: تاریخ واریز کمک حمایت معیشتی توسط سازمان برنامه و بودجه مشخص خواهد شد. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنها مسوول شناسایی مشمولان است و امورات مرتبط با واریز توسط سازمان برنامه و بودجه انجام می شود.

براساس اعلام سازمان برنامه و بودجه مرحله پنجم کمک‌های معیشتی دولت و اولین واریزی در سال ۹۹ ساعت ۲۴ یکشنبه (۱۰ فروردین) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

مبلغ پرداختی بابت طرح حمایتی معیشتی دولت به خانوارهای یک نفره ۵۵ هزار تومان، ۲ نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید