بورس امروز با صعود به پایان رسید

کدخبر: ۳۳۰۷۹۶
اقتصادنیوز: معاملات امروز بازار سرمایه درحالی به پایان رسید که در این بازار بیش از یک میلیون معامله فقط در بازار بورس و بدون احتساب تعداد معاملات در فرابورس، انجام شد. از سوی دیگر شاخص کل فرابورس نیز دوباره به کانال هفت هزار واحد بازگشت.
بورس امروز با صعود به پایان رسید
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شاخص بازار سرمایه امروز با ۱۳ هزار و ۱۳۶ واحد رشد به رقم ۵۴۵ هزار و ۶۶۱ واحد رسید. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز ۵۲۸۹ واحد صعود و رقم ۱۹۳ هزار و ۹۸۰ واحد را ثبت کرد. در این بازار یک میلیون معامله انجام شد که ۵۸ هزار و ۳۱۹ میلیارد ریال ارزش داشت.

ملی صنایع مس ایران، گروه مپنا، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت ارتباطات سیار ایران، بانک ملت، توسعه معادن و فلزات و فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند و بانک‌های ملت و صادرات، گلوکوزان، پالایش نفت اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سالمین و فولاد مبارکه اصفهان نمادهای پربیننده این بازار بودند.

شاخص فرابورس نیز ۱۵۴ واحد صعود کرد و در رقم ۷۰۱۸ واحد ایستاد. در این بازار ۷۴۹ هزار معامله انجام شد که ۳۰ هزار و ۶۳۲ میلیارد ریال ارزش داشت. سنگ آهن گهر زمین، سهامی ذوب آهن اصفهان، صنایع ماشین‌های اداری ایران، فرابورس ایران، پتروشیمی تندگویان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و شرکت آهن و فولاد ارفع نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را در فرابورس داشتند.

سهامی ذوب آهن اصفهان، فرابورس ایران، گروه صنایع کاغذ پارس، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، توسعه مولد نیروگاهی جهرم، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان و صنایع ماشین‌های اداری ایران نمادهای پربیینده فرابورس بودند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید