معاون استاندار تهران مطرح کرد؛

پیگیری تسهیلات حمایتی برای مشاغل آسیب‌دیده از کرونا

کدخبر: ۳۳۰۸۰۷
اقتصادنیوز: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به آسیب بسیاری از صاحبان کسب و کار از شیوع ویروس کرونا گفت: سهم استان تهران در اختصاص تسهیلات حمایتی مشاغل آسیب دیده از کرونا پیگیری می شود.
پیگیری تسهیلات حمایتی برای مشاغل آسیب‌دیده از کرونا
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمد امامی امین  در جلسه با اصناف با اشاره به شعار سال ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر "جهش تولید" اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش آمده تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا، نیاز به برنامه ریزی مناسب داریم تا تبعات آن کاهش پیدا کند.

وی سپس با اشاره به مشاغل آسیب دیده از بحران شیوع ویروس کرونا بیان کرد: بسیاری از مشاغل در این شرایط به تعطیلی کشانده شده که در صورت عدم حمایت و توجه جدی بار روانی و اقتصادی به کشور تحمیل خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به صنعت گلکاری در کشور گقت: این صنعت اکنون از حرکت بازایستاده اند، بنابراین باید با اتخاذ تدابیری ویژه از عقب ماندن این صنعت جلوگیری کرد.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، امامی امین همچنین تصریح کرد: برای مشاغل آسیب دیده از بحران شیوع ویروس کرونا تسهیلات حمایتی اختصاص داده خواهد شد که در حال پیگیری سهم استان تهران هستیم که در جلسه ۱۲ فروردین ماه که با حضور صاحبان اصناف و متولیان کسب و کار استان برگزار می شود موارد بیشتر آن احصا می شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید