محمدباقر نوبخت اعلام کرد؛

شرایط دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی

کدخبر: ۳۳۱۹۱۳
​اقتصادنیوز: نوبخت شرایط دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی را برای یارانه‌بگیران اعلام کرد.
شرایط دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، رییس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه دولت اعلام کرد: ۴ میلیون نفر می توانند بین یک تا دو میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه استفاده کنند و بازپرداخت این تسهیلات از محل یارانه های پرداختی است . 

 وی در خصوص پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی به تمامی یارانه بگیران نیز گفت: در حال حاضر ۲۳ میلیون خانوار دریافت کننده یارانه در کشور وجود دارد و آقای رییس جمهور اعلام کرده است که تمامی این افراد می توانند درخواست دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی را ارائه دهند . 

 نوبخت در توضیح شرایط ثبت نام گفت: سرپرست خانوار می تواند از شارژ یک میلیون تومانی استفاده کند ، البته هیچ نیازی به مراجعه به بانک نیست و تنها سرپرست خانوار در سایت هدفمندی یارانه ها می تواند موافقت خود را با دریافت این مبلغ اعلام کند . 

 به گفته وی یارانه پرداختی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به افراد ضمانت تسهیلات اعطایی برای بانک ها خواهد بود . به گفته وی کارمزد این تسهیلات نیز ۱۲ درصد خواهد بود . این اعتبار شارژ شده برای خرید کالا و خدمات قابل استفاده خواهد بود.اقساط این تسهیلات از محل یارانه پرداختی به افراد پس از دوره تنفس اعلامی کسر خواهد شد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید